15 травня 2015 року згідно з планом роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» у м. Нова Каховка відбулося чергове засідання обласної авторської майстерні керівників навчальних закладів.

15 травня 2015 року згідно з планом роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» у м. Нова Каховка відбулося чергове засідання обласної авторської майстерні керівників навчальних закладів. ЇЇ учасники ознайомилися із системою управління навчально-виховним процесом у Новокаховському техніко-економічному ліцеї та Новокаховській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3. Директори Тетяна Євгенівна Долецька і Ірина Петрівна Дубас разом зі своїми заступниками презентували пріоритетні напрями освітньої діяльності навчальних закладів, інноваційні підходи у менеджменті, а також познайомили з перспективами розвитку навчальних закладів.

Гості отримали практичні поради щодо використання в управлінні інформаційно-комунікаційних і медіатехнологій, мали змогу обговорити проблеми, пов’язані з реалізацією концепції профільного навчання учнів, розвитком їхнього творчого потенціалу, починаючи з дошкілля, а також розглянути разом з Людмилою Миколаївною Назаренко, доктором філософії, доцентом кафедри менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», керівником осередку, відмінності процесів проектування та моделювання.

У процесі роботи відбувся обмін досвідом з питань співпраці навчальних закладів і методичних служб; Наталія Анатоліївна Гмизіна, завідувач Новокаховського міського методичного кабінету охарактеризувала взаємодію методистів, педагогів і директорів шкіл щодо створення єдиного інформаційно-методичного середовища.

Під час підбиття підсумків зустрічі було намічено план роботи обласної авторської майстерні на 2015-2016 н.р. та розроблено основний  зміст навчально-методичного посібника «Теоретико-методичні засади креативного менеджменту», який заплановано видати за результатами роботи обласної авторської майстерні керівників навчальних закладів.

IMG_4817

IMG_4833

IMG_4834

 

Категорія: Новини
Оберіть мову