22 квітня 2015 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся науково-методичний семінар «Можливості використання методу усної історії у викладанні новітньої історії в загальноосвітній школі» присвячений теорії, а також методиці й практиці проведення усноісторичних досліджень.

22 квітня  2015 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся науково-методичний семінар «Можливості використання методу усної історії у викладанні новітньої історії в загальноосвітній школі» присвячений теорії, а також методиці й практиці  проведення усноісторичних досліджень. Чеська громадська організація «Асоціація з міжнародних питань» в рамках проекту «Альтернативна освіта для українських шкіл» МЗС Республіки Чехії спільно з Асоціацією керівників шкіл України організували одноденний семінар для вчителів історії і суспільствознавчих дисциплін Херсонщини.

Участь у заході взяли 34 вчителя Херсона і області. Педагоги прослухали цикл лекцій з історії зародження й розвитку «oral history» у світовій та вітчизняній історичній науці та теорії її дослідження. Про усні автобіографічні спогади як історичне джерело, їх можливості і обмеження повідомив Юрій Волошин, професор кафедри історії України Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка. Про  основні етапи реалізації усноісторичних проектів та основи управління проектами розповів Микола Боровик, кандидат історичних наук, доцент кафедри новітньої історії України Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Про практику глибокого інтерв’ю з вчителями ділився Олександр Зінченко, історик, радник голови Інститут національної пам’яті.

Під час навчання учасники семінару ознайомились з організацією проведення досліджень з усної історії, методиками усноісторчних інтерв’ювань, розглянули можливості використання свідчень учасників історичних подій у шкільній практиці, зокрема у підготовці робіт для Малої академії наук, вивченні окремих проблем вітчизняної історії, розробці освітніх і виховних проектів. Частину часу було відведено набуттю практичних навичок роботи з цими методиками.

Наостанок учителі отримали книгу Лукаша Лебдушки і Юрія Волошина «Жива історія. Метод усної історії в школі».

1

2

3

Категорія: Новини
Оберіть мову