Під час фахових 30-годинних курсів з теми «Сучасна методика викладання української мови і літератури» вчителі української мови і літератури мали можливість ознайомитися з методичними аспектами моделювання сучасного уроку, розглядаючи такі невід’ємні його складники, як академічна свобода вчителя, академічна доброчесність, формувальне оцінювання, культура мовлення вчителя й учнів, антидискримінаційність та інклюзивність, патріотичне спрямування тощо.

Під час фахових 30-годинних курсів з теми «Сучасна методика викладання української мови і літератури» вчителі української мови і літератури мали можливість ознайомитися з методичними аспектами моделювання сучасного уроку, розглядаючи такі невід’ємні його складники, як академічна свобода вчителя, академічна доброчесність, формувальне оцінювання, культура мовлення вчителя й учнів, антидискримінаційність та інклюзивність, патріотичне спрямування тощо. Також у ході курсів учителі ознайомилися з основними положеннями концепції Нової української школи, узявши участь у тренінгу із застосування діяльнісного підходу. Важливі аспекти вивчення літератури рідного краю зацікавили слухачів своєю практичною спрямованістю та творчим підходом до висвітлення матеріалу. Важливим для слухачів було й опрацювання навичок застосування інформаційних технологій в освітньому процесі, зокрема створення, наповнення власного сайту та використання його в професійній діяльності. Практична робота з вивчення нової редакції Українського правопису викликала у вчителів особливий інтерес, адже реалізація правопису у школі відбувається згідно з планом його імплементації. За свідченнями вчителів, їхня методична скарбничка значно поповнилася, їхній рівень професійної майстерності підвищився, а головне – наші слухачі розпочнуть новий навчальний рік натхненними й окриленими.

Категорія: Новини
Переклад