14 травня 2021 року в КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» в онлайн-форматі відбувся заключний тур VІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей щодо проблем сталого розвитку дітей дошкільного віку і молодших школярів «Оберігаємо планету разом».

14 травня 2021 року в КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» в онлайн-форматі відбувся заключний тур VІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей щодо проблем сталого розвитку дітей дошкільного віку і молодших школярів «Оберігаємо планету разом».

Учасниками Фестивалю стали 205 освітян, серед яких педагогічні колективи, педагоги, бібліотечні працівники закладів освіти усіх типів і форм власності, які активно розвивають творчий, інтелектуальний, духовний та фізичний потенціал дошкільників, учнів.

Географія заходу охопила вісім областей України: Херсонську, Харківську, Запорізьку, Черкаську, Одеську, Сумську, Хмельницьку, Львівську.

Захід відкрив ректор академії, доктор філософії, професор Зубко Анатолій Миколайович, який зазначив, що проведення заходу було заплановано в межах Міжнародного конкурсу плакатів 2021 «Уявіть свою майбутню планету», адже цього року Фонд допомоги Чорнобилю у Великобританії (CRF) об’єднався з Навчально-естетичним комплексом «Художня школа» (управління культури Херсонської міської ради, Україна) для проведення Міжнародного конкурсу плакатів «Уявіть свою майбутню планету» до 35-ї річниці Чорнобильської катастрофи.

Завдяки мистецтву та творчості конкурс дав можливість підвищити обізнаність дітей, педагогів про катастрофічні наслідки техногенних катастроф та поділитися своїми ідеями збереження планети.

Анатолій Миколайович наголосив, що до кожної номінації Фестивалю:

— ідеї сталого розвитку у сучасній освіті;

— «STEM-проєкти» з питань збереження навколишнього середовища;

— діяльнісний підхід у формуванні екологічної компетентності дитини;

— бібліотеки на підтримку ідей сталого розвитку − учасники презентували надзвичайно цікаві, актуальні ідеї та досвід.

У номінації «Ми відповідаємо за тих, кого приручили» (ілюстровані екологічні авторські казки дітей) подано понад 20 авторських дитячих казок на екологічну тематику. Крім цього, на конкурс було надіслано дитячі поробки з природного та покидькового матеріалів, колажі, лепбуки, малюнки, тощо.

Завідувач кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій Комінарець Т.В. привітала всіх учасників Фестивалю, подякувала за активну участь та висвітлила результати рішення журі. Так, володарями гран-прі стали 15 педагогів, 35 – отримали звання лауреатів.

Усі учасники Фестивалю мали можливість під час на онлайн-заходу ознайомитися з роботами переможців та лауреатів. У прямому ефірі переможці презентували власний досвід, екологічні проєкти, дитячі мультфільми, екологічні казки; демонструвалися віртуальні виставки малюнків та творчих поробок, фрагменти мультфільмів освітніх закладів.

Програма Фестивалю була різноплановою і насиченою, передбачена як для дітей, так і для педагогів, спрямована на свідоме ставлення кожного до проблеми збереження  довкілля, почуття особистої відповідальності за діяльність, що так чи інакше пов’язана з перетворенням навколишнього природного середовища.

Висловлюємо слова вдячності всім учасникам Фестивалю за активну участь, оригінальність, різноплановість, змістовність матеріалів та небайдуже ставлення до екологічного майбутнього нашої держави!

Категорія: Новини
Переклад