2 березня 2021 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся майстер-клас для вчителів хімії й біології, які перебувають на курсах підвищення кваліфікації, з теми «Реалізація STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти».

2 березня 2021 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся майстер-клас для вчителів хімії й біології, які перебувають на курсах підвищення кваліфікації, з теми «Реалізація STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти».

Своїм досвідом роботи поділилася вчителька інформатики Раківського закладу повної середньої освіти Бериславської міської ради Лукичова Наталя Сергіївна.

Під час майстер-класу відбулося ознайомлення зі STEM-освітою; розвінчання «міфів»; надання інформації, підтримки та рекомендацій щодо самостійного впровадження STEM-освіти в практику своєї діяльності,  а також учасники мали змогу поділитися і своїм досвідом з розв’язання порушеної педагогічної проблеми.

Учителі також ознайомилися з деякими напрямами діяльності (STEAM, STREAM, STEM), моделлю реалізації та засобами, серед яких технологія доповненої реальності, що стає дуже популярною в наш час, а педагоги проявляють усе більший і більший інтерес до неї. Енциклопедії, казки, навчальна література тощо вже містять «приховані світи». Мобільні додатки теж тішать різноманітністю. Тривимірна візуалізація і відчуття присутності, що допомагають дитині зрозуміти суть хімічного явища і легко запам’ятати основні хімічні формули, а не безглуздо заучувати їх.

Цифрові мікроскопи, що ідеально підходять для роботи в школі, оскільки їх можна використовувати на різних етапах і типах уроків біології, а також для позаурочної роботи з дітьми. Наприклад, під час лабораторної роботи можна вивести зображення на екран і акцентувати увагу учнів на необхідному об’єкті, переконатися в правильності побаченого учнями. Заняття з цифровим мікроскопом проходять значно легше і ефективніше, в учнів підвищується мотивація і пізнавальна активність.

Дуже допомагають у реалізації й використання програмованих модулів. Існують як «просунуті», так і «бюджетні» альтернативи.

Можна не лише позмагатись «хто крутіший», влаштувати «свято ліхтарів» а й запрограмувати розумні речі, зокрема, теплицю тощо.

Слухачі курсу спробували довести, що хіміко-біологічні явища природи можна розв’язувати також за допомогою STEM-освіти, хоча шляхів реалізації досить багато, варто знайти свій. Удачі вам, шановні колеги!

Категорія: Новини
Оберіть мову