18-19 лютого відбувся дводенний обласний онлайн-семінар «Сучасні підходи до організації освітньої діяльності дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти» для педагогічних працівників дошкілля.

Професійно, цікаво, творчо та емоційно – саме в такій атмосфері 18-19 лютого відбувався дводенний обласний онлайн-семінар «Сучасні підходи до організації освітньої діяльності дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти» для педагогічних працівників дошкілля. Учасниками заходу стали близько 80 працівників закладів дошкільної освіти з різних куточків Херсонщини.

Під час семінару  Чикалова Т.Г., к.п.н., старший викладач  кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» наголосила на особливостях адаптації малюка до умов закладу дошкільної освіти, розкрила форми і методи роботи у процесі адаптації; визначила основні напрями розвитку дитини раннього віку; зосередила увагу на технологіях мовленнєвого розвитку дітей раннього та дошкільного віку.

Коча І.А., к.п.н., старший викладач кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» висвітлила сучасні виклики та напрями розвитку освіти дітей раннього та дошкільного віку та особливості організації освітньої роботи у розвивальному середовищі груп раннього віку; зорієнтувала увагу педагогів на забезпеченні принципу педагогіки партнерства як ключового компоненту в закладі дошкільної освіти.

Зважаючи на дистанційну форму проведення, спікерки заходу використовували різноманітні інтерактивні методи взаємодії, які дали можливість забезпечити постійний зворотний зв’язок та атмосферу справжньої співпраці. Органічно доповнили семінар і цікаві інноваційні інструменти: інтерактивна віртуальна дошка та мемотрейлери. Продуктивно відбулася співпраця у сесійних залах, яка дала можливість педагогам поділитися методичними родзинками з досвіду роботи.

Семінар не вичерпався дводенною взаємодією, а продовжується у віртуальному форматі через використання інтерактивної дошки, де педагоги мають можливість обмінюватися досвідом у  рубриці «Методичні родзинки для розвитку маленької дитини».

Щира, тепла, дружна і водночас професійна взаємодія подарувала чудові відгуки від учасників.

Категорія: Новини