18-19 вересня 2019 року навчально-методичною лабораторією дошкільної освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» на базі закладів дошкільної освіти Нововоронцовського району для методистів РМК, спеціалістів відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій, міськвиконкомів, об’єднаних територіальних громад з питань дошкільної освіти було проведено обласний семінар «Створення інноваційного освітнього простору для розвитку індивідуальних здібностей дитини».
Під час роботи семінару розглянуто теоретичні та практичні питання з означеної проблеми. Тетяна Вадимівна Киричук, завідувач навчально — методичної лабораторії дошкільної освіти, зазначила, що створення інноваційного освітнього простору в закладах дошкільної освіти забезпечує організацію сприятливого середовища, спрямованого на відкриття, актуалізацію ресурсів творчого розвитку особистості, є розвивальним і охоронним з погляду фізичного, психічного, соціального і духовного здоров’я дитини.
Під час заходу педагоги ознайомилися з досвідом роботи педагогів закладів дошкільної освіти Осокорівської сільської ради (в.о. директора Шевченко М.П.), Нововоронцовський № 1 (директор Петриченко Ю.А.), Нововоронцовський № 2 (директор Корєва І.В.). Педагогічні колективи дитячих садків яскраво показали, як освітній простір об’єднує всі сторони розвитку особистості: моральну, трудову, розумову, естетичну, а також фізичний розвиток.
На другий день семінару на території дитячого оздоровчого табору ім. Івана Бережного (директор Раєвський О.О.) педагоги були учасниками туристично-краєзнавчих змагань «Подорож Котигорошка» за участю дітей і школярів Новоолександрівської школи-садка (директор Береговий В. М.), де було презентовано гру по-новому, навчання по-іншому в освітньому просторі дошкільника. Педагогічний колектив закладу дошкільної освіти Любимівської сільської ради (директор Амеліна С. В.) презентував спортивно-ігровий комплекс і продемонстрував фізичний розвиток дітей під час спортивної розваги «У пошуку скарбів».
Учасники семінару дійшли висновку, що створення освітнього середовища дозволяє дитині усвідомити власні можливості, виявити ініціативу й всебічно реалізувати себе.