9-10 листопада 2018 року навчально-методична лабораторія мистецтвознавчих дисциплін провела обласний семінар-тренінг для вчителів музичного та образотворчого мистецтва, які в наступному навчальному році працюватимуть з першокласниками за новим Державним стандартом, а також програмами, підручниками, посібниками, запроваджуватимуть Концепцію Нової української школи.

9-10 листопада 2018 року навчально-методична лабораторія мистецтвознавчих дисциплін провела обласний семінар-тренінг для вчителів музичного та образотворчого мистецтва,  які в наступному навчальному році працюватимуть з першокласниками за новим Державним стандартом, а також програмами, підручниками, посібниками, запроваджуватимуть Концепцію Нової української школи.

За результатами реєстрації на підвищення кваліфікації педагогічних працівників та відповідно до Концепції «Нова українська школа» було здійснено відбір учасників семінару-тренінгу серед учителів музичного та образотворчого мистецтва, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/2019 і 2019/2020 навчальних роках. Серед заявлених учасників першими розпочали навчання вчителі мистецької освітньої галузі м.Нової Каховки, Голопристанського , Олешківського та Білозерського районів.

Спікерами заходу були Примакова Віталія Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»; Агачева Юлія Анатоліївна, кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти; Шамбір Наталія Володимирівна, завідувач навчально-методичної лабораторії мистецтвознавчих дисциплін; Владимирова Алла Леонідівна, старший викладач кабінету естетичного виховання кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти ХДУ; Скакун Наталя Андріївна, учитель музичного мистецтва Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради.

Упродовж двох насичених днів учителі в цікавій формі інтерактивних лекцій та педагогічного практикуму опрацювали Концепцію Нової української школи з позицій усіх учасників освітнього процесу; розглянули виклики, що стоять перед початковою школою; звернули увагу на нові ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи; особливості розвитку дітей 6-7 річного віку.

Протягом навчання панувала атмосфера позитиву, взаєморозуміння, співпраці та педагогічної творчості. Педагоги відзначили, що таке навчання спонукає до самовдосконалення, активізує професійний досвід.

Категорія: Новини