З 19 жовтня 2018 року по 2 листопада 2018року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся обласний навчально-методичний семінар «Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладів загальної середньої та дошкільної освіти».

З 19 жовтня 2018 року по 2 листопада 2018року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся обласний навчально-методичний семінар «Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах закладів загальної середньої та дошкільної освіти».

Отримати нову інформацію та знання з цієї актуальної теми приїхали 240 педагогів з різних районів та міст Херсонської області: Херсона, Нової Каховки, Каховки, Голої Пристані, Олешківського, Білозерського, Голопристанського, Бериславського, Каховського, Новотроїцького, Нововоронцовського, Каланцачького, Верхньорогачицького, Скадовського, Чаплинського районів. Це свідчить про те, що інклюзивне навчання стрімко розвивається і педагоги гостро відчувають необхідність у додатковому навчанні та методичній підтримці.

Захід відкрила т.в.о. ректора академії, доктор педагогічних наук, професор Ірина Ярославівна Жорова. У своєму виступі вона зазначила, що інклюзивна освіта, яка є провідним напрямом реформування освітньої галузі в Україні, потребує підготовлених компетентних педагогів.

До проведення семінару були залучені тренери з інклюзивної освіти, що підготовлені в рамках загальнонаціонального проекту Фонду Порошенка «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації», який реалізується у співпраці з Міністерством освіти і науки України і має на меті сприяння запровадженню інклюзивної форми навчання дітей з особливими освітніми потребами  в закладах загальної середньої та дошкільної освіти України.

Тренери Олена Вікторівна Юдіна, Тетяна Анатоліївна Висоцька, Оксана Іванівна Церюта, Надія Олександрівна Басюк запропонували слухачам теми: «Інклюзивна освіта: концепти та актуальні тенденції», «Організаційно-методичні аспекти впровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Команда психолого-педагогічного супроводу», «Професійне співробітництво в інклюзивному класі. Роль асистента вчителя», «Діти з особливими освітніми потребами – особливості навчання та виховання», «Адаптація та модифікація навчальних матеріалів в умовах інклюзивного навчання», «Інклюзивно-ресурсні центри: функції, завдання, взаємодія із закладами освіти», «Булінг в освітньому середовищі».

Дуже зацікавили слухачів такі теми, як «Статеве виховання дітей з особливими освітніми потребами», що була розкрита учителем-дефектологом Наталією Миколаївною Мірошник, мамою дитини з особливими потребами, та «Досвід інклюзивної освіти в Ізраїлі», яким поділилась учитель початкових класів Херсонського закладу загальної середньої освіти №55 Анна Геннадіївна Басай.

П’ять днів навчання виявились насиченими , цікавими та такими, що ламали стереотипи щодо ставлення до осіб з особливими потребами та їхнього навчання та виховання. Наповнені новими знаннями, інформацією, емоціями, педагоги повернулися до своїх закладів освіти, щоб далі запроваджувати інклюзію, розуміючи її філософію та практичну значимість.

Категорія: Новини
Оберіть мову