Page 57 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 57
ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ
«Сворення ситуації успіху в навчанні школярів як складова професійного
розвитку вчителя» (О. В. Рідкоус).
Викладачі кафедри проводять численні науково-практичні та науково-
методичні конференції, педагогічні читання, тематичні дискусії, круглі столи,
конференції з обміну досвідом, індивідуальні та групові консультації; керують
підготовкою випускних робіт, проектів, рефератів, наукових статей тощо.
З 2015 року запроваджено щорічне проведення науково-практичної
конференції «Теоретико-методологічні основи розвитку освіти та управлінської
діяльності», яка має всеукраїнський і міжнародний рівні.
Упродовж останніх років проведено:
педагогічні читання «Г. С. Костюк – видатний психолог сучасності: ідеї,
пошуки, перспективи» (2014, 2019), «Наукові концепції Л. С.Виготського та їх втілення
в сучасній педагогіці» (2016), «Ян Амос Коменський – великий педагог минулого (до
425 річчя від дня народження) (2017);
міжвузівський круглий стіл «Роль науки у розвитку сучасної освіти
України» (2017);
Всеукраїнський освітній форум «Нова українська школа – діалог
з В.О.Сухомлинським» (2018) та ін.
Працівники кафедри є науковими й методичними консультантами педагогічних
експериментів, що проводяться в закладах освіти Херсонщини:
«Школа-родина» в Олешківській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 2
(науковий консультант Є. П. Голобородько);
«Педагогічні засади формування навчально-виховного середовища в закладі
середньої освіти сільської місцевості» у Дудчанському загальноосвітньому об’єднанні
дитячий садок-школа-позашкільний заклад (науковий консультант І. Я. Жорова);
«Формування освітньої траєкторії учня в умовах школи особистісного розвитку
та творчої самореалізації» в Малокаховській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів
Каховської районної ради (науковий консультант Н. В. Слюсаренко, методичний
консультант О. В. Рідкоус);
«Інноваційний формат діяльності методичної служби в умовах децентралізації
органів управління освітою» в Комунальній установі «Скадовський районний
методичний кабінет» (науковий консультант С. Ф. Одайник);
«Формування готовності учнів до саморозвитку в умовах освітнього простору
навчального закладу» в Навчально-виховному комплексі «Гімназія – спеціалізована
школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Генічеської районної ради
(методичний консультант О. І. Данилова);
«Підвищення якості освіти шляхом розвитку позитивної мотиваційної сфери
учнів середніх та старших класів» у Новотроїцькому навчально-виховному комплексі
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія» Новотроїцької районної ради
(методичний консультант О. В. Рідкоус) та ін.
Розширюється співпраця кафедри з іншими науковими установами, закладами
післядипломної освіти, недержавними громадськими організаціями, навчальними
закладами, зокрема: Міжнародною академією наук педагогічної освіти; Прикарпатським
національним університетом імені Василя Стефаника; Дрогобицьким державним
педагогічним університетом імені Івана Франка; Тернопільським національним
університетом імені Володимира Гнатюка; Казахським гуманітарно-юридичним
університетом (м. Нурсултан, Казахстан); Євразійським гуманітарним інститутом
(м. Нурсултан, Казахстан) та ін.
Співробітники кафедри успішно працюють у редакційних колегіях часописів
академії, інших вітчизняних та зарубіжних видань. Зокрема, редакційну колегію
55