Page 56 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 56
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
досвіду управлінської діяльності. Тільки впродовж 2012–2013 навчального року
в науково-методичному журналі «Таврійський вісник освіти», у матеріалах науково-
практичних конференцій уміщено 52 статті директорів шкіл, їхніх заступників. Окрім
того, ректор академії Анатолій Миколайович Зубко, проректор Світлана Федорівна
Одайник, доценти Людмила Миколаївна Назаренко, Валерій Федорович Петров
стали учасниками телевізійних і радіопередач з питань розвитку освіти Херсонщини.
У 2015 році на базі кафедри педагогіки і психології та кафедри менеджменту
освіти створено кафедру педагогіки, менеджменту освіти й інноваційної діяльності
(нині кафедра педагогіки й менеджменту освіти).
Упродовж останніх років на кафедрі працювали:
Василь Васильович Кузьменко – завідувач кафедри, доктор педагогічних наук,
професор;
Євдокія Петрівна Голобородько – доктор педагогічних наук, професор, член-
кореспондент Національної академії педагогічних наук;
Іван Петрович Лопушинський – доктор наук з державного управління,
професор;
Ніна Віталіївна Слюсаренко – доктор педагогічних наук, професор;
Ірина Ярославівна Жорова – доктор педагогічних наук, доцент;
Віталія Володимирівна Примакова – доктор педагогічних наук, доцент;
Ігор Геннадійович Рощін – доктор педагогічних наук, доцент;
Борис Анатолійович Максимчук – доктор педагогічних наук, доцент;
Анатолій Миколайович Зубко – доктор філософії, професор;
Світлана Федорівна Одайник – кандидат педагогічних наук, доцент;
Валерій Федорович Петров – кандидат педагогічних наук, доцент;
Олена Іванівна Данилова – кандидат педагогічних наук;
Тетяна Володимирівна Макаренко-Нітовкіна – старший викладач;
Олеся Володимирівна Рідкоус – старший викладач.
Науково-педагогічний колектив кафедри плідно працює над науковою темою
«Теоретико-методологічні основи розвитку освіти й управління навчальними
закладами». Метою наукового дослідження є обґрунтування теоретико-практичних
засад професійного розвитку фахівця в системі неперервної освіти, управлінської
діяльності в закладах освіти.
У контексті цієї теми науково-педагогічні працівники кафедри працюють над
такими напрямами досліджень:
«Формування наукової картини світу школярів» (В. В. Кузьменко);
«Виховання особистості учня в умовах сімейно-шкільного простору»
(Є. П. Голобородько);
«Трудова підготовка дівчат в історії вітчизняної школи» (Н. В. Слюсаренко);
«Організаційно-педагогічні умови вдосконалення навчального процесу
в системі післядипломної освіти» (А. М. Зубко);
«Теорія і практика сімейного здоров’я» (Б. А. Максимчук);
«Управління розвитком професіоналізму вчителів у системі післядипломної
освіти» (І. Я. Жорова);
«Моніторинг емоційної налаштованості учня до участі у зовнішньому
незалежному оцінюванні» (С. Ф. Одайник);
«Інформаційне забезпечення управління в закладах середньої освіти.
Внутрішні та зовнішні комунікації» (В. Ф. Петров);
«Розвток професійно-технічної освіти на Півдні України» (О. І. Данилова);
«Управлінська діяльність як специфічна одиниця суспільного управління»
(Т. В. Макаренко-Нітовкіна);
54