Page 56 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 56

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

досвіду управлінської діяльності. Тільки впродовж 2012–2013 навчального року
в науково-методичному журналі «Таврійський вісник освіти», у матеріалах науково-
практичних конференцій уміщено 52 статті директорів шкіл, їхніх заступників. Окрім
того, ректор академії Анатолій Миколайович Зубко, проректор Світлана Федорівна
Одайник, доценти Людмила Миколаївна Назаренко, Валерій Федорович Петров
стали учасниками телевізійних і радіопередач з питань розвитку освіти Херсонщини.

        У 2015 році на базі кафедри педагогіки і психології та кафедри менеджменту
освіти створено кафедру педагогіки, менеджменту освіти й інноваційної діяльності
(нині кафедра педагогіки й менеджменту освіти).

        Упродовж останніх років на кафедрі працювали:
        Василь Васильович Кузьменко – завідувач кафедри, доктор педагогічних наук,
професор;
        Євдокія Петрівна Голобородько – доктор педагогічних наук, професор, член-
кореспондент Національної академії педагогічних наук;
        Іван Петрович Лопушинський – доктор наук з державного управління,
професор;
        Ніна Віталіївна Слюсаренко – доктор педагогічних наук, професор;
        Ірина Ярославівна Жорова – доктор педагогічних наук, доцент;
        Віталія Володимирівна Примакова – доктор педагогічних наук, доцент;
        Ігор Геннадійович Рощін – доктор педагогічних наук, доцент;
        Борис Анатолійович Максимчук – доктор педагогічних наук, доцент;
        Анатолій Миколайович Зубко – доктор філософії, професор;
        Світлана Федорівна Одайник – кандидат педагогічних наук, доцент;
        Валерій Федорович Петров – кандидат педагогічних наук, доцент;
        Олена Іванівна Данилова – кандидат педагогічних наук;
        Тетяна Володимирівна Макаренко-Нітовкіна – старший викладач;
        Олеся Володимирівна Рідкоус – старший викладач.
        Науково-педагогічний колектив кафедри плідно працює над науковою темою
«Теоретико-методологічні основи розвитку освіти й управління навчальними
закладами». Метою наукового дослідження є обґрунтування теоретико-практичних
засад професійного розвитку фахівця в системі неперервної освіти, управлінської
діяльності в закладах освіти.
        У контексті цієї теми науково-педагогічні працівники кафедри працюють над
такими напрямами досліджень:
        «Формування наукової картини світу школярів» (В. В. Кузьменко);
        «Виховання особистості учня в умовах сімейно-шкільного простору»
(Є. П. Голобородько);
        «Трудова підготовка дівчат в історії вітчизняної школи» (Н. В. Слюсаренко);
        «Організаційно-педагогічні умови вдосконалення навчального процесу
в системі післядипломної освіти» (А. М. Зубко);
        «Теорія і практика сімейного здоров’я» (Б. А. Максимчук);
        «Управління розвитком професіоналізму вчителів у системі післядипломної
освіти» (І. Я. Жорова);
        «Моніторинг емоційної налаштованості учня до участі у зовнішньому
незалежному оцінюванні» (С. Ф. Одайник);
        «Інформаційне забезпечення управління в закладах середньої освіти.
Внутрішні та зовнішні комунікації» (В. Ф. Петров);
        «Розвток професійно-технічної освіти на Півдні України» (О. І. Данилова);
        «Управлінська діяльність як специфічна одиниця суспільного управління»
(Т. В. Макаренко-Нітовкіна);

     54
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61