Page 150 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 150

З кожним разом ускладнюйте завдання, вводячи нові елементи, які необхідні
для засвоєння нової навички.⠀

Спершу допомагайте дитині, а по мірі вдосконалення його дій, давайте більше

самостійності, щоб в результаті ви стали спостерігачем, в не учасником. Не

забувайте, що допомагати необхідно лише тоді, коли дитина дійсно потребує
допомоги.⠀

Приділіть багато уваги закріпленню вивченої навички. Адже навичка

вважається вивченою, коли учень зможе самостійно виконувати дію без
помилок у 80% випадків. ⠀
⠀
Лікбез для засвоєння навички⠀
⠀

�пояснюйте дитині з ООП необхідну інформацію лише тоді, коли вона має з
вами контакт та зосередила увагу на навчанні;⠀

�пояснюйте повільно, чітко та зрозуміло, простими словами, які вже знайомі

дитині. Переконайтеся, що вона вас зрозуміла. Можливо доведеться повторити
інформацію та пояснити її кілька разів;⠀

�якщо ви щось просите зробити, інструкція має бути чіткою, короткою та

зрозумілою. Часто, варто продемонструвати, що саме ви просите зробити
(взяти олівець, відкрити книгу тощо)⠀

�обов'язково мотивуйте дитину та не забувайте, що всі навички засвоюються

лише на позитивних емоціях. Хваліть та діліться успіхами учня з його батьками
та іншими вчителями;⠀

�не кричіть та підтримуйте учня з ООП — дайте йому зрозуміти, що навчання

— це цікаво і не так важко, як йому здавалося.
   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155