Page 150 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 150
З кожним разом ускладнюйте завдання, вводячи нові елементи, які необхідні
для засвоєння нової навички.⠀
Спершу допомагайте дитині, а по мірі вдосконалення його дій, давайте більше
самостійності, щоб в результаті ви стали спостерігачем, в не учасником. Не
забувайте, що допомагати необхідно лише тоді, коли дитина дійсно потребує
допомоги.⠀
Приділіть багато уваги закріпленню вивченої навички. Адже навичка
вважається вивченою, коли учень зможе самостійно виконувати дію без
помилок у 80% випадків. ⠀
⠀
Лікбез для засвоєння навички⠀
⠀
�пояснюйте дитині з ООП необхідну інформацію лише тоді, коли вона має з
вами контакт та зосередила увагу на навчанні;⠀
�пояснюйте повільно, чітко та зрозуміло, простими словами, які вже знайомі
дитині. Переконайтеся, що вона вас зрозуміла. Можливо доведеться повторити
інформацію та пояснити її кілька разів;⠀
�якщо ви щось просите зробити, інструкція має бути чіткою, короткою та
зрозумілою. Часто, варто продемонструвати, що саме ви просите зробити
(взяти олівець, відкрити книгу тощо)⠀
�обов'язково мотивуйте дитину та не забувайте, що всі навички засвоюються
лише на позитивних емоціях. Хваліть та діліться успіхами учня з його батьками
та іншими вчителями;⠀
�не кричіть та підтримуйте учня з ООП — дайте йому зрозуміти, що навчання
— це цікаво і не так важко, як йому здавалося.