Page 149 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 149

МКФ для інклюзивної освіт
 Як подолати спалахи агресії в учнів з ООП ⠀

    Складна міжособистісна взаємодія, великі масиви інформації, нові правила,
 умови і весь процес навчання може і часто викликає в учнів з ООП підвищену
 тривожність і спалахи агресії. Видихайте разом. ⠀ ⠀

    Вже знайома нам міжнародний консультант з розвитку (спеціалізація
 інвалідність та інклюзія) @Kathleen Deery з цього приводу дає дві дієві
 практики:⠀
 - Підвищення рівня самосвідомості дитини. Працюйте над тим, щоб він або вона
 ідентифікувати та правильно називали те, що відчуває (злість, агресія, образа,
 втома і т.д.)⠀
 - Допоможіть сформувати учню навички саморегуляції. Це може будь-яка
 релаксаційна техніка — глибоке дихання, рахування подумки до 10 чи
 кількахвилинний “тайм-аут”. ⠀
 - Для того, щоб релаксаційна техніка виявилась ефективною під час вибуху
 емоцій, її необхідно практикувати якомога частіше. ⠀
 - Продовжуйте практикувати обрані техніки з дитиною доти, доки вони
 зробляться для неї рутинними.

Формування навичок у дітей з ООП⠀
⠀

     Діти з особливими освітніми потребами це не лише діти з порушенням
розвитку це діти, які опинилися у складних життєвих обставинах, обдаровані
діти - тобто всі ті, які потребують тимчасової або постійної підтримки у навчанні.

    На початку роботи з такими учнями, в молодшій школі, деякі педагоги не
знають, з чого починати і як сформувати ключові навички (читання, писання,
малювання і т.д.) у дітей з ООП, особливо тих, які мають порушення розвитку. ⠀
⠀ Працюйте поетапно
Якщо ви вже знаєте, що вміє дитина і чому вона може навчитися, складіть чіткий
план в кілька етапів, як саме дитина буде опановувати та закріплювати нову
навичку.
Пам'ятайте, що для більшої результативності краще спиратися вже на існуючі
навички дитини.
Почніть з того, що дитина вже вміє, пропрацюйте цю навичку та обов'язково
похваліть за успіхи.
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154