Page 70 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 70
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Понад п'ятнадцять років на кафедрі працювала Таїсія Йосипівна Гусь
(1999-2014 рр.), поширюючи перспективний педагогічний досвід у царині виховання
серед освітянського загалу Херсонщини. Нині Т. Й. Гусь очолює навчально-
методичну лабораторію виховної роботи та позашкільної освіти, що є структурним
підрозділом кафедри.
У різні часи на кафедрі працювали Галина Олександрівна Михайловська
(1993-1998 рр.), кандидат педагогічних наук Микола Григорович Левченко
(1993-1996 рр.), Олександр Семенович Качук (1997-2000 рр.), Ізабелла Феофілівна
Зикова (1993-2003), Віктор Федорович Боровик (1993-2005 рр.), Валентина
Олексіївна Уродливченко (1993-1996 рр.), Людмила Миколаївна Шибаєва
(1994-1999 рр.), Інна Вікторівна Бондарева (1995-2013 рр.), кандидат медичних наук,
доцент Валентина Миколаївна Дворецька (1998-2005 рр.), Лілія Миколаївна
Надєжняк (1999-2003 рр.), Вікторія Дмитрівна Філіпова (2000-2001 та 2004-2009 рр.),
Віктор Олександрович Довдер (2004-2006 рр.), кандидат педагогічних наук, доцент
Наталія Валентинівна Устинова (2004-2015 рр.), Світлана Валеріївна Казаріна
(2003-2005 рр.), Микола Сергійович Дмитренко (1995-2014 рр.), кандидат
педагогічних наук, доцент Людмила Миколаївна Назаренко (2004-2012 рр.
та 2015-2017 рр.), доктор педагогічних наук, доцент Юлія Василівна Кузьменко (2006-
2007 рр. та 2018 р.), Лариса Миколаївна Казачкова (2005-2015 рр.), Ганна Вікторівна
Хабленко (2007-2008 рр.), Ірина Олександрівна Шиманович (2009-2011 рр.), кандидат
педагогічних наук, доцент Тетяна Іванівна Туркот (2009-2012 рр.), Олена Василівна
Неннова (2014-2015 рр.), кандидат педагогічних наук, доцент Любов Олександрівна
Корецька (2015-2016 рр.), кандидат педагогічних наук, доцент Ігор Геннадійович
Рощін (2016 р.), кандидат педагогічних наук Ірина Вікторівна Воскова (2017 р).
Закладені ними традиції, відданість справі, ціннісне ставлення до вчителя та
готовність прийти йому на допомогу є міцним фундаментом розвитку кафедри на
далеку перспективу.
На сучасному етапі розвитку національної освіти, кафедра теорії й методики
виховання, психології та інклюзивної освіти спрямовує свою діяльність на вирішення
таких завдань:
1. Робота над науково-дослідною темою кафедри «Теоретико-методичні
основи розвитку життєвої компетентності особистості в умовах освітніх
трансформацій: виховний, психологічний, інклюзивний виміри».
2. Підвищення компетентності педагогічних працівників і працівників
психологічної служби в гармонійному розвитку учнівської молоді через систему
курсової та міжкурсової підготовки.
3. Теоретичне обґрунтування, розроблення й апробація ефективних виховних,
психологічних та інклюзивних моделей розвитку сучасної учнівської молоді на базі
регіональних та всеукраїнських експериментальних майданчиків.
4. Організаційно-методичний супровід діяльності ресурсного центру «Патріот»
та реалізації міжнародних освітніх проектів, програм на базі закладів освіти області.
5. Надання психологічної та організаційно-методичної допомоги учасникам
освітнього процесу, працівникам управління освітою.
6. Реалізація науково-методичного та психологічного супроводу організації
інклюзивного навчання дітей і молоді в закладах загальної середньої освіти
Херсонської області.
7. Популяризація високоефективних підходів, технологій і методик розвитку
сучасної учнівської молоді через різноманітну видавничу продукцію й участь
у міжнародних, всеукраїнських, регіональних та обласних конференціях, проектах
і програмах.
68