Page 66 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 66

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

року» з різних номінацій; тематичні міжрайонні та обласні семінари (45); зустрічі
з письменниками Херсонщини (телевітальня «Таврійські самоцвіти»); тематичні
обласні виставки творчих робіт учителів образотворчого мистецтва тощо. Робота
з учителями доповнюється віртуальними лабораторіями, екскурсіями, екологічними
стежками в природно-заповідні заказники «Олександрівський», «Нижньодніпровський
національний парк», «Олешківські піски», «Чорноморський біосферний заповідник
НААНУ», біосферний заповідник «Аскания-Нова» імені Ф. Э. Фальц-Фейна НААНУ;
методами навчання: словесні (діалог, бесіда, дискусія, робота з посібником, опис,
медіозасоби); практичні (складання задач, побудова моделей, графічні вправи,
мисленнєвий експеримент, досліди, тестування, моделювання)

         Постійно протягом навчального року організується навчання в курсовий
й міжкурсовий періоди з учителями у таких формах:

        – асинхронна (e-mail);
        – синхронна (skype, очні зустрічі);
        – за допомогою спеціально організованої платформи дистанційного навчання
(ДНПК) dnpk.16mb.com.
        Викладачі кафедри приділяють увагу організації та проведенню самостійної та
індивідуальної роботи. Відсоток самостійної робота залежить від кваліфікаційного
рівня педагога. Чим вищі професійні вміння та навички, тим більша частка
самостійної роботи. Такий підхід викладачі запроваджують у зміст викладання
матеріалу, у вибір форм і способів організації навчальної діяльності, в управління та
технології освітнім процесом.
     Післядипломна освіта на Херсонщині розвивається в соціальних, економічних
і політичних умовах, що зазнає постійні зміни. Змінюються потреби, ціннісні
орієнтації, культурні зразки, зростає інформатизація суспільства, а з нею – доступ до
багатоманітних поглядів і можливість утвердження власних.
     Науковий потенціал кафедри доповнюється участю в міжнародних проектах,
програмах (10):
        – проект «Демократична школа», реалізується Європейським центром
ім. Вергеланда у співпраці з МОН України та Радою Європи;
        – швейцарсько-український проект «Розвиток громадянських компетентностей
в Україні DOCCU»;
        – проект підготовки DAF мультиплікаторів України (Гете-Інститут України);
        – проект «Фінансова грамотність» у межах реалізації Міжнародного проекту
«Розвиток фінансового сектору»;
        –проект «Шкільна академія підприємництва» та «Уроки з підприємницьким
тлом» (польсько-український проект );
        – міжнародний проект історія Голокосту;
        – міжнародний освітній математичний проект «Міксіке в Україні»;
        – навчання англійської мови в новому контексті; пілотування НМК,
розроблених для України видавництвом Кембриджського університету;
        – проект «Нова українська школа» для вчителів англійської мови початкової
школи;
        – мережна академія Cisco (для професійного зростання вчителів).
     Науково-педагогічні працівники кафедри беруть участь у міжнародних
всеукраїнських науково-практичних конференціях; у міжнародних та всеукраїнських
семінарах, конкурсах, турнірах. Щороку викладачі кафедри готують та проводять
науково-практичну конференцію на актуальну тему, яка цікава для педагогічної
спільноти.

     64
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71