Page 71 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 71

ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ

        Багаторічний досвід переконує, що найдорожчий скарб кафедри – це не
приміщення, мультимедійна техніка, папки та папери, а справжні фахівці, які закохані
в улюблену професію. Сьогодні інтелектуальний, духовно-моральний і професійний
потенціал кафедри визначає 9 науково-педагогічних працівників, серед них: Сергій
Олександрович Моїсеєв – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри;
Віталія Володимирівна Примакова – доктор педагогічних наук, доцент, професор
кафедри; Лариса Володимирівна Чумак – доктор педагогічних наук, доцент кафедри;
Лідія Іванівна Слободенюк – кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри;
Юлія Анатоліївна Агачева – кандидат психологічних наук, старший викладач
кафедри; Тетяна Олександрівна Кузьміч – кандидат педагогічних наук, викладач
кафедри; Марія Михайлівна Навроцька – кандидат педагогічних наук, викладач
кафедри; Олена Вікторівна Юдіна – викладач кафедри; Артем Леонідович
Мартиненко – викладач кафедри.

        В академії та на кафедрі створено усі необхідні умови для професійного
й особистісного зростання викладачів. Лише за останні роки захищено 2 докторські
(«Теоретичні і методичні засади розвитку професійної майстерності вчителя світової
літератури в системі післядипломної освіти» (2018 р.), автор Л. В. Чумак та «Теорія
та практика управління інноваційним розвитком загальноосвітнього навчального
закладу» (2018 р.), автор Л. М. Назаренко) та кандидатська («Розвиток професійного
іміджу педагога в системі післядипломної педагогічної освіти», автор
М. М. Навроцька) дисертації; ряд працівників кафедри було обрано до складу
міжнародних і національних академій гуманітарного профілю (Л. В. Чумак – член-
кореспондент Української академії акмеології).

        Важливим системоутворюючим напрямом діяльності кафедри є науково-
дослідна робота над темою «Теоретико-методичні основи розвитку життєвої
компетентності особистості в умовах освітніх трансформацій: виховний,
психологічний, інклюзивний виміри», що розрахована на 2018-2022 роки.

        Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати та практично
реалізувати психолого-педагогічні умови професіоналізації фахівців до розвитку
життєвої компетентності особистості в умовах соціальних викликів і освітніх
трансформацій.

        Робота в зазначеному напрямі передбачає:
        1. Уточнення психолого-педагогічних умов професіоналізації фахівців щодо
розвитку життєвої компетентності особистості в умовах сучасних змін і нововведень.
        2. Розробка навчально-методичного забезпечення підвищення кваліфікації
фахівців з теми, практичне впровадження його в курсовий і між курсовий періоди.
        3. Укладання комплексу науково-методичних матеріалів для належного
теоретичного обґрунтування основних аспектів проблеми та можливості оцінювання
і відстеження результатів реалізації відповідних умов.
        4. Розширення кола науково-дослідних тем, проблематики дослідницьких
програм, тематики лекцій, випускних робіт, публікацій слухачів курсів питаннями
щодо розроблення теми кафедри.
        5. Організація масових заходів (конференції, семінари, зустрічі, майстер-класи,
тренінги, круглі столи, вебінари тощо) та індивідуальної форми роботи з фахівцями
(консультування) з актуальних проблем формування життєвої компетентності
особистості.
        6. Упровадження інноваційного досвіду кращих фахівців та експериментальних
закладів, які працюють над реалізацією дотичних проблем.
        7. Організацію роботи ресурсних центрів, блогів та популяризацію актуальної
інформації з теми дослідження.

                                                                                                                                                             69
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76