Page 72 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 72
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
8. Налагодження співпраці з вітчизняними й зарубіжними закладами,
установами, організаціями, фондами, міжнародними організаціями, що досліджують
подібні питання.
9. Розробка та видання методичної літератури, посібників, монографій,
орієнтованих на неперервний професійний розвиток фахівців з питань теми
дослідження кафедри.
Окреслені завдання були враховані працівниками кафедри у своїх
індивідуальних наукових дослідженнях: «Теоретичні і методичні засади розвитку
педагогічної майстерності вчителя фізичної культури в системі післядипломної
педагогічної освіти» (Моїсеєв С. О.), «Професіоналізація педагогічних працівників
у неперервній освіті» (Примакова В. В.), «Теоретичні і методичні засади розвитку
професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної
освіти» (Чумак Л. В.), «Психологічний супровід навчально-виховного процесу»
(Слободенюк Л. І.), «Інклюзивна освіта в Україні» (Агачева Ю. А.), «Розвиток
професійного іміджу педагога в системі післядипломної педагогічної освіти»
(Навроцька М. М.), «Соціально-психологічний супровід освітнього процесу в закладах
загальної середньої освіти та закладах освіти обласного підпорядкування»
(Мартиненко А. Л.), «Медіаосвітня функція сучасного виховного процесу в закладі
загальної середньої освіти» (Кузміч Т. О.), «Упровадження інклюзивного навчання
дітей з особливими освітніми потребами в освітніх закладах Херсонщини»
(Юдіна О. В.).
Значну увагу кафедра приділяє науково-методичному супроводу дослідно-
експериментальної роботи в закладах загальної середньої освіти Херсонської
області. На цей час кафедра здійснює науково-методичний супровід
13 експериментальних майданчиків за такими темами:
1. «Формування здорового способу життя учнів загальноосвітньої школи
в умовах до профільної і профільної освіти» (Херсонська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 34
Херсонської міської ради).
2. «Формування національно-патріотичного простору загальноосвітньої школи
в умовах інформаційного суспільства» (Новогригорівська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів Геніческої районної ради).
3. «Психолого-педагогічний супровід національно-патріотичного виховання
учнів загальноосвітньої школи» (Херсонська ЗОШ № 41 Херсонської міської ради).
4. «Розвиток громадянських компетентностей в учнів загальноосвітніх
навчальних закладів Херсонської області» (Великолепетиські ЗОШ № 1 та 2,
Біляївський НВК, Чаплинська ЗОШ, Білозерська ЗОШ №3, Горностаївська ЗОШ № 1,
НВК «Асканія Нова-гімназія»).
5. «Формування особистісного самовизначення учнів в умовах допрофільної
підготовки» (Комунальний заклад «Гімназія ім. Т. Г. Шевченка» Херсонської обласної
ради).
6. «Психолого-педагогічне забезпечення освітнього процесу на засадах
педагогіки партнерства в закладі загальної середньої освіти» (Коробківська
ЗОШ Каховської районної ради).
7. «Національно-патріотичне виховання дітей у сучасному дошкільному
навчальному закладі» («Заклад дошкільної освіти комбінованого типу «Колосок»
Генічеської районної ради).
8. «Моделювання навчально-корекційного освітнього середовища в дошкільно-
му закладі» (Херсонський ясла-садок компенсуючого типу – центр розвитку дитини
№ 60 Херсонської міської ради).
9. «Підвищення якості освіти шляхом розвитку позитивної мотиваційної сфери
учнів середніх та старших класів» (Новотроїцький навчально-виховний комплекс
70