Page 74 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 74

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної
ради, Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти;

        – громадські організації: Херсонське обласне відділення Всеукраїнської
громадської організації Центр «Розвиток демократії», Жемайтійський інформаційно-
культурологічний благодійний Фонд (Литовська Республіка), Консорціум «Міжнародна
Академія практичної психології та соціальної роботи», Фонд «Пілігрими» (Литовська
Республіка);

        – комунальна установа «Скадовський районний методичний кабінет»;
        – заклади загальної середньої та позашкільної освіти: Херсонська
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 39 «Школа-родина» Херсонської міської ради;
Херсонський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад –
загальноосвітня школа І ступеня – гімназія» № 7 Херсонської міської ради,
Навчально-естетичний комплекс «Дитяча художня школа» м. Херсона, Херсонська
загальноосвітнья школа-інтернат ім. Т. Г.Шевченка Херсонської обласної ради,
Херсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 34 Херсонської міської ради,
Скадовська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Академія творчості»
з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу Скадовської
міської ради.
        На зазначених конференціях стало вже доброю традицією в режимі онлайн
знайомитись з перспективним педагогічним досвідом і результатами наукових
досліджень відомих учених, заслужених учителів і директорів закладів загальної
середньої освіти Республіки Білорусь і Литовської Республіки.
        Цінним є те, що за результатами проведених заходів обов’язково виходять
друком матеріали конференцій, які стають у нагоді освітянам Херсонщини та України
під час підвищення ефективності освітнього процесу, підготовки засідань
педагогічних рад, методичних об’єднань учителів і написання науково-методичних
статей.
        Варто відзначити, що викладачі кафедри теорії й методики виховання,
психології та інклюзивної освіти є не лише гостинними організаторами різноманітних
заходів, але й цікавими доповідачами, здатними тримати увагу фахової аудиторії на
різноманітних форумах, конференціях і симпозіумах. Так, наприклад, науково-
педагогічні працівники лише протягом 2018 року презентували результати своїх
досліджень на 12 міжнародних, 31 всеукраїнській та 12 обласних конференціях,
семінарах і педагогічних читаннях. Активна участь працівників кафедри в заходах
сприяла більш чіткому та системному баченню існуючих проблем і шляхів
підвищення ефективності розвитку дітей та учнівської молоді як на рівні різних
інститутів соціалізації, так і через призму специфіки різноманітних регіонів України та
країн світу.
        З метою популяризації науково-методичних напрацювань працівників кафедри
систематично здійснюється публікація різних видів видавничої продукції. Зокрема,
лише за 2005-2018 роки надруковано 11 навчальних програм (3 з грифом МОН),
4 монографії, 9 колективних монографій, 22 навчальні посібники, 21 методичні
рекомендації, 6 брошур і 100 статей, з яких 25 міжнародних, 44 фахових
і 31 у науково-методичних виданнях.
        Теоретичні, методологічні та методичні розробки викладачів кафедри
максимально повно використовуються для підвищення кваліфікації освітян
Херсонщини в курсовий і міжкурсовий періоди. На кафедрі розроблено 18 освітньо-
кваліфікаційних програм очної та очно-дистанційних форм навчання та відповідних
навчально-методичних комплексів для 15 категорій слухачів курсів підвищення
кваліфікації: заступників директорів з виховної роботи; педагогів-організаторів;
керівників гуртків різних профілів закладів позашкільної освіти; практичних

     72
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79