Page 65 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 65

ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ

Людмила Петрівна Марецька, Ольга Миколаївна Худенко, Олександр Федорович
Свиридов, Ігор Валентинович Головченко; 3 викладачі: Лариса Вікторівна Біла,
Марина Павлівна Ігошева, Ганна Павлівна Чух; 6 завідувачів навчально-
методичними лабораторіями (2) і методистів (4): Олена Іванівна Левандовська,
Наталя Володимирівна Шамбір, Наталя Анатолівна Сисоєнко, Юлія Іванівна
Пономаренко, Дмитро Володимирович Шишацький, Ірина Григорівна Снігур.

    До складу кафедри входять 2 відділи:

        природничо-математичних дисциплін та технологій;
        гуманітарних, суспільствознавчих та мистецьких дисциплін.

        Кожний відділ має п’ять навчально-методичних лабораторій.
        У відділ природничо-математичних дисциплін та технологій (завідувач Наталя
Сергіївна Шолохова) входять такі навчально-методичні лабораторії: математика,
фізика та астрономія; біологія й хімія; географія й економіка; технологія;
фізичної культури й захисту Вітчизни.
        До відділу гуманітарних, суспільствознавчих та мистецьких дисциплін
(завідувач Людмила Петрівна Марецька) увійшли: навчально-методична
лабораторія української мови і літератури; зарубіжної літератури та мов
національних меншин; суспільствознавчих дисциплін; мистецтвознавчих
дисциплін; іноземних мов.
    Продовжують роботу ресурсні центри з громадянської освіти (А. А. Кучеренко),
вивчення історії Голокосту (Д. В. Шишацкий), професійного розвитку вчителя основ
здоров’я (І. В. Головченко) з метою здійснення освітньої, освітньо-консультативної,
інформаційно-дидактичної, дослідницької підтримки означених тем учителів
навчальних дисциплін м. Херсона й Херсонської області.
    На кафедрі захищені: дисертаційна робота Гаврилюк Г. М. з теми «Підготовка
вчителів у післядипломної освіти до реалізації проекту технологічного підходу
в трудовому навчанні учнів» (травень 2016 р.), – дві магістерські роботи
Л. В. Родікова з теми «Управління процесом фізичного виховання дітей у закладах
дошкільної освіти» (лютий 2019 р.). Д. В. Шишацький з теми «Забезпечення
інформаційної відкритості закладу загальної середньої освіти як складова
управління освітнім процесом» (лютий 2019 р.). Продовжують роботу над
дисертаційним дослідженням доцент кафедри О. В. Кохановська на здобуття
наукового ступеня доктора педагогічних наук з теми «Теорія і практика розвитку
природничо-математичної освіти в навчальних закладах України (ХІХ – початок
ХХ століття), викладач кафедри Г. П. Чух на здобуття наукового ступеня кандидата
педагогічних наук з теми «Тенденції розвитку післядипломної освіти вчителів-
філологів у південних областях України (1940-і рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.)».
     Навчальна робота на кафедрі здійснюється в різних формах, які підвищують
ініціативність і професійну майстерність фахівців закладів загальної середньої
освіти. У різноманітних формах проходить навчання вчителів: щорічні курси
підвищення кваліфікації 48 потоків (очна форма); 5 потоків (очно-дистанційна
форма); обласні тематичні (17) семінари (719 слухачів); авторських тематичні
семінари (4). Загалом за навчальний рік (2018–2019 рр.) підвищів кваліфікацію
1551 слухач через курсову й міжкурсову підготовку; майстер-класи на різні теми (30);
тренінги; панельні дискусії; дебати; веб-консиліуми для наставників молодих
педагогів та молодих фахівців-учителі; вебінари (37 із загальною кількістю учасників
879); вебконсультації (25); онлайн студія для молодих учителів; індивідуальна та
групова робота з вчителями з актуальних проблем. Всеукраїнський конкурс «Учитель

                                                                                                                                                             63
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70