Page 48 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 48

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням; кабінет із
підвищення кваліфікації керівників закладів освіти.

        Здійснено закупівлю комп’ютерного обладнання ноутбуків (20 шт.) нетбуків
(45 шт.) планшетів (15 шт), придбання сучасних меблів для облаштування кабінетів,
дидактичних матеріалів для реалізації державної політики у галузі реформування
загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.

        У зазначений період змістово й технологічно оновлено роботу
з територіальними методичними службами. Для чіткої співпраці з відділами
(секторами) освіти ОТГ створено інформаційних банк даних телефонів та
електронних адрес. Для зручності в роботі методичної служби в області підготовлено
інформаційний довідник з законодавчої бази. Створено картотеку методичної служби
області. Постійно проводяться практикуми з питань формування системи методичної
служби в умовах децентралізації влади та особливості надання освітніх послуг
в умовах реформування освіти.

        Поряд із післядипломною педагогічною освітою освітня діяльність академії та її
структурних підрозділів пов’язана з наданням послуг для здобуття вищої освіти.

        Зокрема успішно пройдено процедуру акредитації та продовжено роботу
з підготовки магістрів за спеціальністю 073 «Менеджмент». Щорічно план набору
в магістратуру виконується на 100 %, що свідчить про якість підготовки менеджерів
освіти.

        У 2016 році за новими вимогами отримано ліцензію на підготовку докторів
філософії зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». Про успішну роботу
аспірантури й докторантури академії свідчать захищені дисертації на здобуття
наукових ступенів. Зокрема протягом діяльності аспірантури захищено 54 дисертації
на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук і 7 дисертацій на
здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук.

        З часу заснування й до сьогодення академія є просвітницьким та науково-
методичним центром для освітян Херсонщини. Пріоритетами діяльності закладу
завжди є неперервний професійний розвиток педагога та підвищення якості освіти
в Південному регіоні. Сьогодні, упевнено крокуючи в майбутнє, колектив академії
працює над реалізацією перспективних завдань:

        1. Створення сприятливих умов для навчання й професійного розвитку
педагогічних працівників закладів освіти регіону згідно з пріоритетами державної
соціально-економічної політики, орієнтованої на задоволення потреб особистості,
суспільства й держави.

        2. Реалізація сучасних технологій професійного вдосконалення та підвищення
кваліфікації педагогічних і керівних кадрів системи освіти на основі впровадження
гнучкої неперервної їхньої підготовки згідно з вимогами інноваційного розвитку
освіти.

        3. Забезпечення випереджувального характеру підвищення кваліфікації
педагогічних працівників відповідно до потреб реформування системи освіти;
запровадження нових механізмів професійного зростання вчителів; організаційно-
методичний супровід сертифікації педагогічних працівників.

        4. Забезпечення підготовки керівних та педагогічних кадрів області до
запровадження: Концепції реалізації державної політики в галузі реформування
загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року;
Базового компоненту дошкільної освіти, Державного стандарту початкової загальної
освіти, Державного стандарту базової й повної загальної середньої освіти, нових
програм, підручників, посібників.

        5. Продовження підготовки педагогічних кадрів до роботи за новим змістом

     46
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53