Page 156 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 156
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
мотиваційної сфери учнів середніх та старших класів». Працює над науковою темою
«Створення ситуації успіху в навчанні школярів як складова професійного розвитку
вчителя».
Олеся Володимирівна займає активну позицію. Весь час учиться, є активним
учасником багатьох навчальних семінарів, зокрема: авторського семінару
Ш. А. Амонашвілі «Основи гуманно-особистісного підходу до дітей в освітньому
процесі», Міжнародної психологічної конференції «Гештальт дебюти. Формування та
розвиток практики», семінару-тренінгу «Психолого-педагогічні засади організації
інклюзивного навчання в закладах освіти» та інших. З 2015 року почала працювати
в міжнародній програмі «Альтернатива насиллю» (міжнародна благодійна
миротворча програма).
У своїй роботі використовує інтерактивні та нетрадиційні методи навчання
дорослих для підвищення ефективності післядипломної освіти педагогів. Автор більш
ніж 126 статей, методичних рекомендацій, посібників, монографій, активна учасниця
міжнародних, всеукраїнських, регіональних, обласних науково-методичних та
науково-практичних конференцій, педагогічних читань. На кафедрі працює вже
30 років. За багаторічну плідну роботу нагороджена почесним знаком Міністерства
освіти і науки України «Відмінник освіти України», Грамотою Міністерства освіти та
науки України та іншими нагородами.
Любить літературу, театр, подорожувати, доглядати тварин. Для неї характерні
доброта, ерудиція, почуття гумору. Життєве кредо Олесі Володимирівни передають
поетичні рядки Ліни Костенко: «Віддай людині крихітку себе. За це душа
наповнюється світлом».
ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ САМОЙЛЕНКО
доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри
теорії й методики викладання навчальних дисциплін
Самойленко Олександр Миколайович народився 4 березня 1965 р. Закінчив
Новоукраїнську загальноосвітню школу Березнегуватського району Миколаївської
області в 1982 р. Професійну освіту здобув у Миколаївському державному
педагогічному інституту імені В. Г. Бєлінського на фізико-математичному факультеті
за спеціальністю «Фізика з додатковою спеціальністю математика» в 1989 році.
З 2008 року Олександр Миколайович працює на кафедрі теорії і методики
викладання природничо-математичних та технологічних дисциплін Херсонської
академії неперервної освіти на посаді доцента. У 2003-2007 рр. брав участь
у дослідженнях різних аспектів роботи навчальних закладів післядипломної
педагогічної освіти. Захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата
педагогічних наук з теми «Організаційно-методичні засади розвитку фахової
компетентності викладачів інформатики вищих навчальних закладів за дистанційною
формою підвищення кваліфікації» (2007 р.), а у 2010 році отримав атестат доцента.
Займається розробкою науково-методичних основ дистанційного навчання в системі
вищої освіти.
З 1989 року розпочав трудову діяльність в системі освіти. Відрізняє
творчий шлях Самойленка О. М. активна наукова дослідницька діяльність,
що супроводжується пошуком нових аспектів у системі педагогічної освіти.
У 2003-2007 рр. брав участь у дослідженнях різних аспектів роботи навчальних
закладів післядипломної педагогічної освіти.
154