Page 155 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 155

ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ

та «Розвиток дошкільної освіти на Півдні України (друга половина ХХ – початок
ХХІ століття)» (Л. В. Ходаковська, спеціалізована вчена рада Полтавського
національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка). Згідно з планом
магістратури КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» здійснює керівництво
роботами студентів, наукове консультування експериментальних закладів освіти
обласного рівня (м. Херсон, м. Генічеськ, с. Станіслав Білозерського району,
с. Коробки Каховського району); опонування та рецензування дисертаційних робіт,
навчальних програм, монографій, підручників, методичних рекомендацій.

        Має понад 180 публікацій (монографії, навчальні програми, навчальні
посібники, методичні рекомендації, статті, опубліковані в фахових і закордонних
виданнях: Білорусія, Гана (Африка), Польща, Росія, Словаччина, Чехія. Бере активну
участь у роботі міжнародних, всеукраїнських, обласних науково-практичних
конференцій і педагогічних читань. Проходила стажування в межах України (Ізмаїл)
та міжнародне стажування (Словаччина, Фінляндія, Польща).

        Є тренером проектів «Нова українська школа», DOCCU.
        Є членом редакційної колегії науково-методичного журналу «Таврійський
вісник освіти» та збірника наукових праць, включеного до переліку фахових видань
України «Педагогічний альманах».
        Віталія Володимирівна заміжня. Виховує сина.
        Життєвим кредо уважає слова видатного Григорія Сковороди: «Усе минає, але
любов після всього залишається».

                    ОЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА РІДКОУС

            старший викладач кафедри педагогіки й менеджменту освіти

        Народилася 24 квітня 1960 року в місті Чернівці. У 1977 році закінчила школу із
золотою медалю та вступила до Херсонського педагогічного інституту імені
Н.К.Крупської на педагогічний факультет. У 1981 році з відзнакою закінчила навчання
й здобула кваліфікацію вчителя початкових класів. На четвертому курсі паралельно
із навчанням пішла працювати до школи. Після закінчення інституту – робота
в загальноосвітній школі № 53 м. Херсона вчителем початкових класів. Протягом
1986-1989 років навчалася в аспірантурі Науково-дослідного інституту педагогіки
Академії педагогічних наук України.

        З 1989 року почала працювати в Херсонському обласному інституті
вдосконалення вчителів викладачем кафедри педагогіки і психології. Наукові
інтереси Олесі Володимирівни досить широкі. Вона цікавиться питаннями
«Створення ситуації успіху в навчально-виховному процесі», «Система роботи
педагога з дітьми групи ризику», «Особливості роботи з агресивними дітьми»,
«Формування адекватної позитивної самооцінки вчителя та учнів», «Естетотерапія
в роботі сучасного вчителя», «Проектна діяльність на уроках естетичного циклу»,
«Психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учнів», «Розвиток
мотивації навчальної діяльності», «Розвиток емоційної компетентності»,
«Моральність як основний компонент розвитку особистості. Ситуації морального
вибору». Олеся Володимирівна є методичним консультантом низки
експериментальних майданчиків: Малокаховської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів Каховської районної ради «Формування освітньої траєкторії учня
в умовах школи особистісного розвитку та творчої самореалізації» і Новотроїцького
навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – гімназія»
Новотроїцької районної ради «Підвищення якості освіти шляхом розвитку позитивної

                                                                                                                                                           153
   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160