Page 154 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 154

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

        2002 року педагогічний досвід В. В.Примакової було визнано перспективним,
вивчено й узагальнено науково-методичною лабораторією початкових класів
Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти педагогічних
кадрів. На його основі Віталією Володимирівною було укладено методичні
рекомендації «Формування культури мовлення молодших школярів в умовах
білінгвізму» та «Адаптація методів ейдетики до застосування в навчально-виховному
процесі початкової школи».

        У 2004 році брала участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2004»;
нагороджена дипломами переможця обласного та учасника заключного туру
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2004», почесним знаком «Відмінник освіти
України», грамотами управління освіти і науки Херсонської міської ради та
Херсонської обласної державної адміністрації. Упродовж шести років була
керівником методичного об’єднання вчителів початкових класів, з 2006 року обіймала
посаду заступника директора з наукової роботи, де займалась організацією
експериментальної діяльності в школі з питань творчого розвитку особистості та
самовизначення підлітків.

        З 2006 упродовж двох років обіймала посаду методиста науково-методичної
лабораторії початкових класів Південноукраїнського регіонального інституту
післядипломної освіти педагогічних кадрів, за цей час отримала кваліфікаційну
категорію «методист вищої категорії».

        З 2008 року працювала на кафедрі теорії і методики виховної роботи. У 2011 р.
закінчила аспірантуру, захистила кандидатську дисертацію з теми «Підготовка
вчителів початкових класів у післядипломній освіті до формування наукової картини
світу в учнів» зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти
(науковий керівник - професор А. М. Зубко). 2014 року їй присвоєне наукове звання
«доцент». Того ж року нагороджена грамотою Національної академії педагогічних
наук України.

        З 2012 р. по 2015 р. навчалася в докторантурі КВНЗ «Херсонська академія
неперервної освіти», 2016 року захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня
доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01. – загальна педагогіка та історія
педагогіки з теми «Розвиток післядипломної освіти вчителів початкових класів
в Україні (1948-2012 рр.)» (науковий консультант – доктор педагогічних наук,
професор В. В.Кузьменко).

        2018 року закінчила магістратуру зі спеціальності «Спеціальна освіта», де
здобула кваліфікацію дефектолога, логопеда, викладача дефектології,
олігофренопедагога. Упродовж того ж року обіймала посаду завідувача кафедри
теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти.

        Сьогодні В. В. Примакова – доктор педагогічних наук, професор кафедри теорії
й методики виховання, психології та інклюзивної освіти. Працює над проблемами
оптимізації освітнього процесу в закладах освіти; реалізації ідеї інклюзії в Україні;
упровадження в практику роботи школи інноваційних освітніх технологій;
формування в школярів культури мислення, наукової картини світу, виховання
творчих якостей в учнів. Досліджує також питання професіоналізації вчителів
у системі неперервної освіти; історії становлення й розвитку післядипломної
педагогічної освіти в Україні.

        2019 року під науковим керівництвом В. В. Примакової захищено дві дисертації
на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності
13.00.01. – загальна педагогіка та історія педагогіки з тем: «Тенденції розвитку
шкільної мовної освіти в Україні (1959-2013рр.)» (В. І. Ткаченко, спеціалізована вчена
рада Тернопільського національного педагогічного університету імені Гнатюка)

     152
   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159