Page 149 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 149

ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ

         Вадим Сергійович першим у Цюрупинському районі разом з учнями розробив

сайт школи; залучається до реалізації та розвитку обласної програми «Створення

єдиного інформаційного простору». Здійснюючи педагогічну діяльність, багато уваги

приділяв самоосвіті шляхом участі в науково-методичних семінарах і тренінгах;

проходить навчання з профільних курсів: «Основи візуального програмування»,

«Основи веб-дизайну», «Основи Інтернету», «Основи комп’ютерної графіки»,

«Основи створення комп’ютерних презентацій», «Методика викладання навчального

курсу «Сходинки до інформатики»«, «Цифрові технології». Вадим Сергійович –

активний учасник проекту «Як створити сучасну шкільну газету».

         Як учитель вищої кваліфікаційної категорії долучається до всеукраїнських

конкурсів «Інновації в навчальних закладах, які сприяють формуванню

інформаційного суспільства в Україні». У межах проведення ювілейної виставки

«Сучасна освіта в Україні – 2012» та Восьмого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-

новатор» (2011 рік) отримав сертифікати лауреата, а в міжнародному конкурсі

«Історії успіху вчителів та учнів – учасників освітніх програм Intel в Україні» (2013 рік)

отримав сертифікат переможця. Набутий науково-педагогічний досвід демонструє на

професійному конкурсі «Вчитель року», як керівник творчої групи вчителів

інформатики (2007–2013 рр.) надає методичну допомогу колегам. Він уміло

координує реалізацію в області програми Національного проекту «Відкритий світ», на

громадських засадах є технічним керівником Цюрупинського ресурсного центру

громадянської освіти, співорганізатором районного проекту «Кінотеатр під відкритим

небом» (2011-2012 рр.).

         Його життєве кредо: може навчати той, хто навчається сам, тому, починаючи

з 2006 року, активно займається науковими дослідженнями. Вадим Сергійович

у 2010 році розробив та запровадив у відкритий освітній простір авторську модель

онлайн-ресурсного центру з питань самоосвіти педагогів, до навчання у якому

долучилися більше 400 педагогів з різних регіонів України й зарубіжжя. Власне

бачення розвитку професійної педагогічної освіти він виклав під час захисту

дисертаційного  дослідження  «Розвиток              інформаційно-комунікаційних

компетентностей учителів у системі післядипломної освіти» (2012 р.) та здобув

науковий ступінь кандидата педагогічних наук.

         З вересня 2013 року переходить до Комунального вищого навчального закладу

«Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради на посаду

завідувача науково-методичної лабораторії інформатики. Основними напрямами

його наукової діяльності є розробка науково-методичних матеріалів щодо

використання ІКТ, науковий супровід експериментальної роботи, створення та

адміністрування електронних ресурсів, проектна діяльність, дистанційна освіта

дорослих, використання інформаційно-комунікаційних технологій в післядипломній

освіті.

         Працюючи в академії, продовжує брати участь у науково-методичних заходах:

Всеукраїнській науково-практичній з міжнародною участю Інтернет-конференції

«Досвід професійного саморозвитку педагогічного працівника на основі використання

інформаційно-комунікаційних технологій та потенційних можливостей мережі

Інтернет», всеукраїнській конференції «Хмарні технології навчання для

загальноосвітніх навчальних закладів», V Міжнародному форумі «Нові горизонти ІКТ

в освіті»; майстер-класі «Продуктивна технологія».

         Вадим Сергійович налагодив співпрацю з дистанційною академією ELNIK, що

дозволяє демонструвати слухачам курсів підвищення кваліфікації додатковий

матеріал, спрямований на самовдосконалення. Створив платформу дистанційної

підтримки педагогічних кадрів, засобами якої здійснюється організація дистанційного

                                                                147
   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154