Page 149 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 149
ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ
Вадим Сергійович першим у Цюрупинському районі разом з учнями розробив
сайт школи; залучається до реалізації та розвитку обласної програми «Створення
єдиного інформаційного простору». Здійснюючи педагогічну діяльність, багато уваги
приділяв самоосвіті шляхом участі в науково-методичних семінарах і тренінгах;
проходить навчання з профільних курсів: «Основи візуального програмування»,
«Основи веб-дизайну», «Основи Інтернету», «Основи комп’ютерної графіки»,
«Основи створення комп’ютерних презентацій», «Методика викладання навчального
курсу «Сходинки до інформатики»«, «Цифрові технології». Вадим Сергійович –
активний учасник проекту «Як створити сучасну шкільну газету».
Як учитель вищої кваліфікаційної категорії долучається до всеукраїнських
конкурсів «Інновації в навчальних закладах, які сприяють формуванню
інформаційного суспільства в Україні». У межах проведення ювілейної виставки
«Сучасна освіта в Україні – 2012» та Восьмого всеукраїнського конкурсу «Вчитель-
новатор» (2011 рік) отримав сертифікати лауреата, а в міжнародному конкурсі
«Історії успіху вчителів та учнів – учасників освітніх програм Intel в Україні» (2013 рік)
отримав сертифікат переможця. Набутий науково-педагогічний досвід демонструє на
професійному конкурсі «Вчитель року», як керівник творчої групи вчителів
інформатики (2007–2013 рр.) надає методичну допомогу колегам. Він уміло
координує реалізацію в області програми Національного проекту «Відкритий світ», на
громадських засадах є технічним керівником Цюрупинського ресурсного центру
громадянської освіти, співорганізатором районного проекту «Кінотеатр під відкритим
небом» (2011-2012 рр.).
Його життєве кредо: може навчати той, хто навчається сам, тому, починаючи
з 2006 року, активно займається науковими дослідженнями. Вадим Сергійович
у 2010 році розробив та запровадив у відкритий освітній простір авторську модель
онлайн-ресурсного центру з питань самоосвіти педагогів, до навчання у якому
долучилися більше 400 педагогів з різних регіонів України й зарубіжжя. Власне
бачення розвитку професійної педагогічної освіти він виклав під час захисту
дисертаційного дослідження «Розвиток інформаційно-комунікаційних
компетентностей учителів у системі післядипломної освіти» (2012 р.) та здобув
науковий ступінь кандидата педагогічних наук.
З вересня 2013 року переходить до Комунального вищого навчального закладу
«Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради на посаду
завідувача науково-методичної лабораторії інформатики. Основними напрямами
його наукової діяльності є розробка науково-методичних матеріалів щодо
використання ІКТ, науковий супровід експериментальної роботи, створення та
адміністрування електронних ресурсів, проектна діяльність, дистанційна освіта
дорослих, використання інформаційно-комунікаційних технологій в післядипломній
освіті.
Працюючи в академії, продовжує брати участь у науково-методичних заходах:
Всеукраїнській науково-практичній з міжнародною участю Інтернет-конференції
«Досвід професійного саморозвитку педагогічного працівника на основі використання
інформаційно-комунікаційних технологій та потенційних можливостей мережі
Інтернет», всеукраїнській конференції «Хмарні технології навчання для
загальноосвітніх навчальних закладів», V Міжнародному форумі «Нові горизонти ІКТ
в освіті»; майстер-класі «Продуктивна технологія».
Вадим Сергійович налагодив співпрацю з дистанційною академією ELNIK, що
дозволяє демонструвати слухачам курсів підвищення кваліфікації додатковий
матеріал, спрямований на самовдосконалення. Створив платформу дистанційної
підтримки педагогічних кадрів, засобами якої здійснюється організація дистанційного
147