Page 148 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 148

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

підготовки «Менеджмент», кваліфікацію бакалавра з менеджменту.
У 2009 році закінчила з відзнакою Херсонський національний технічний університет,
здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент організацій», кваліфікацію
магістра з менеджменту організацій.

        У 2013 році закінчила «Класичний приватний університет» й здобула повну
вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка вищої школи» та кваліфікацію викладача
університетів та вищих навчальних закладів.

        З 2009 року працювала викладачем Новокаховського гуманітарного інституту
ВНЗ «Відкритий Міжнародний університет розвитку людини «Україна». З 2011 року
працює викладачем у Комунальному вищому навальному закладі «Херсонська
академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради.

        Основні питання, які розкриває на курсах підвищення кваліфікації, –
«Комунікаційний процес як основа виховної роботи в школі»; «Охорона дитинства:
виховні аспекти»; «Професійний імідж педагога-вихователя»; «Позашкільний
навчальний заклад – основна складова структури позашкільної освіти в Україні».

        Бере активну участь у міжнародних, всеукраїнських, регіональних та обласних
науково-методичних і науково-практичних конференціях, педагогічних читаннях,
семінарах, круглих столах.

        Автор 40 наукових, наукових-методичних праць із них 33 одноосібні, зокрема:
10 статей у наукових фахових виданнях України; 3 – у закордонних наукових
періодичних виданнях; розділ у колективній монографії «Професійний імідж
педагога-вихователя»; 19 – у збірниках матеріалів конференцій; програма спецкурсу
«Розвиток професійного іміджу педагога»; методичні рекомендації «Розвиток
професійного іміджу педагога у післядипломній освіті».

        З 2015 року навчалася в аспірантурі при кафедрі педагогіки і методики
початкової та дошкільної освіти Тернопільського національного педагогічного
університету імені Володимира Гнатюка. У 2019 році успішно захистила кандидатську
дисертацію з теми «Розвиток професійного іміджу педагога в системі післядипломної
педагогічної освіти» зі спеціальності 13.00.04 – «Теорія і методика професійної
освіти».

                      ВАДИМ СЕРГІЙОВИЧ НАЗАРЕНКО

                                      кандидат педагогічних наук,
                         завідувач навчально-методичної лабораторії
                 інформаційних технологій та дистанційного навчання

        Вадим Сергійович Назаренко народився 10 червня 1984 року в місті
Цюрупинську Херсонської області.

        Навчався в Цюрупинській загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів № 2. Вищу
освіту здобув у Херсонському державному університеті – магістр, викладач географії
та вчитель біології (2001-2006 роки). У 2009-2012 роках – навчання в аспірантурі на
базі Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти
педагогічних кадрів.

        Трудовий шлях розпочав у Цюрупинській спеціалізованій школі І–ІІІ ступенів
№ 2 з поглибленим вивченням окремих предметів, де працював учителем
інформатики та географії впродовж 7 років. Під час роботи в школі активно готував
учнів до районних та обласних олімпіад, конкурсів інформаційно-технологічного
спрямування. Як результат, учні були переможцями районних етапів і учасниками
обласних конкурсів користувачів ПК. За плідну роботу з учнівською молоддю
неодноразово нагороджувався грамотами відділу освіти (з 2006 по 2013 рр.).

     146
   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153