Page 145 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 145
ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ
Основні питання, які розкриває на курсах підвищення кваліфікації, –
«Національно-патріотичне виховання учнів у закладах загальної середньої освіти»;
«Розвиток громадянських компетентностей учнів у демократичній школі»;
«Демократичне врядування в Новій українській школі»; «Учнівське самоврядування
як ефективний засіб розвитку громадянських компетентностей учнів»; «Фізичне
виховання дітей і молоді в закладах дошкільної та загальної середньої освіти»;
«Сучасний урок волейболу в закладах загальної середньої освіти»; «Стратегічні
напрями розвитку позашкільної освіти»; «Розвиток педагогічної майстерності вчителя
фізичної культури».
Здійснює наукове консультування дослідно-експериментальної роботи
в закладах загальної середньої освіти Херсонської області, що працюють над
розв’язанням таких педагогічних проблем: «Формування здорового способу життя
учнів загальноосвітньої школи в умовах допрофільної і профільної освіти»;
«Формування національно-патріотичного простору загальноосвітньої школи в умовах
інформаційного суспільства»; «Психолого-педагогічний супровід національно-
патріотичного виховання учнів загальноосвітньої школи»; «Розвиток громадянських
компетентностей в учнів загальноосвітніх навчальних закладів Херсонської області».
З 2015 року працює над докторською дисертацією з теми «Теоретичні
і методичні засади розвитку педагогічної майстерності вчителів фізичної культури
у системі післядипломної педагогічної освіти». Є науковим кореспондентом кафедри
педагогіки й менеджменту освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
Сергій Олександрович розробив та веде блог «Фізкультурний олімп
Херсонщини» (https://pedmasterstvofk.blogspot.com), діяльність якого спрямована на
допомогу вчителям фізичної культури в розвитку власної педагогічної майстерності.
Є членом редакційної колегії збірника наукових праць «Педагогічний
альманах», тренером програми підтримки освітніх реформ в Україні «Демократична
школа» та майстер-тренером швейцарсько-українського проекту «DOCCU – Розвиток
громадянських компетентностей в Україні».
Автор більше 70 наукових, науково-методичних праць, серед яких монографія
«Особистісно орієнтоване фізичне виховання старшокласників загальноосвітньої
школи», програми варіативного модулю «Веслування на байдарках і каное»
(стандартний та профільний рівні) для учнів 5-11 класів (гриф МОН України),
навчальні посібники «Захист Вітчизни. 10 клас (юнаки). За програмою рівня
стандарту» (гриф Інституту інноваційних технологій і змісту освіти), «Підготовка
вчителя фізичної культури до особистісно орієнтованого фізичного виховання
старшокласників у загальноосвітній школі», «Розвиток педагогічної майстерності
вчителя фізичної культури у вимірах фахових конкурсів», 14 методичних
рекомендацій та понад 30 статей у фахових виданнях.
Одним із своїх найважливіших професійних досягнень визнає підготовку
переможця і призерів Всеукраїнського конкурсу на кращий інноваційний урок фізичної
культури та урок фізичної культури з елементами футболу Черноусова Сергія
Васильовича – учителя Чорнобаївського НВК (друге місце у 2009 році), Моніча
Василя Васильовича – учителя Ульянівської загальноосвітньої школи (третє місце
у 2010 році) та Мороза Василя Федоровича – учителя Херсонської спеціалізованої
ЗОШ № 30 (абсолютний переможець у 2015 році).
Життєвим та професійним кредом уважає слова Фрідріха Йосипа Гааза
«Найкоротший шлях до щастя – не в бажанні бути щасливим, а в тому, щоб
допомогти іншим стати щасливими».
За сумлінну працю та внесок у справу навчання і виховання нагороджений
грамотою управління освіти і науки Херсонської обласної державної адміністрації.
143