Page 142 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 142
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА МАРЕЦЬКА
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики викладання
навчальних дисциплін, завідувач навчально-методичної лабораторії
української мови і літератури
Марецька Людмила Петрівна народилася 16 червня 1966 року в селі
Новокиївка, що на Херсонщині. Після закінчення середньої школи з 1983 по 1988 рік
навчалась у Сімферопольському державному університеті, де здобула кваліфікацію
«Філолог. Викладач української мови і літератури» за спеціальністю «Українська
мова і література».
Подальша професійна й наукова діяльність були тісно пов’язані з обраним
фахом, який не змінювався упродовж 30-ти років роботи в закладах загальної
середньої освіти (Новокиївська школа-інтернат, Херсонська спеціалізована школа
I-III ступенів № 31 з поглибленим вивченням історії та права Херсонської міської ради
на посаді вчителя української мови і літератури та заступника директора з НВР).
Життєве кредо якнайповніше відображено у словах Ліни Костенко: «І все на
світі треба пережити, бо кожен фініш – це по суті старт. І наперед не треба ворожити,
і за минулим плакати не варт…». Інші слова поетеси: «Нації вмирають не від
інфаркту – спочатку їм відбирає мову» - промовисто ілюструють ії професійну
і громадянську позицію науковця.
У 2010 році почала працювати в Комунальному вищому навчальному закладі
«Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради на посаді
завідувача науково-методичної лабораторії української мови і літератури. Прагнення
до навчання та пошуку шляхів реалізації творчих і наукових ідей щодо підвищення
кваліфікації вчителів української мови і літератури в післядипломній освіті спонукало
до вступу в аспірантуру КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
За сумісництвом працювала й на кафедрі суспільствознавчих і гуманітарних
дисциплін на посаді старшого викладача.
2015-го року закінчила аспірантуру та захистила кандидатську дисертацію
з теми «Розвиток соціокультурної компетентності вчителів української мови
в післядипломній освіті» (науковий керівник – доктор педагогічних наук, член-
кореспондент НАПН України, професор Голобородько Євдокія Петрівна). Після
реорганізації працює на кафедрі теорії й методики викладання навчальних дисциплін
на посаді доцента та очолює навчально-методичну лабораторію української мови
і літератури, реалізуючи першорядні завдання лабораторії разом з потужною
командою методистів – Ганною Павлівною Чух та Іриною Григорівною Снігур.
Результати наукової та науково-методичної діяльності знайшли своє
відображення в понад 70-ти публікаціях, серед яких фахові статті в українських та
закордонних виданнях, педагогічний програмний засіб «Електронний практикум
«Готуйся серйоЗНО» (українська література), навчальні посібники, зокрема
конспекти уроків української мови (5-11 клас) за новою програмою із серії «Мій
конспект», методичні рекомендації, програми спецкурсів, матеріали конференцій
різного рівня тощо.
Активна участь у роботі всеукраїнських та міжнародних конференцій,
стажування за кордоном (Словаччина, Естонія), Міжнародного швейцарсько-
українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні (DOCCU)»
140