Page 139 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 139
ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ
відбувалась співпраця з Південно-східним науковим інститутом м. Перемишля
з питань, присвячених проблемам Галичини. Була постійним учасником міжнародних
науково-практичних конференцій та симпозіумів:
– міжнародна науково-практична конференція за підтримки відділу преси,
освіти та культури посольства США в Україні «Розпад Радянського Союзу та
міжнародні інтерпретації завершення холодної війни: 20 років потому» (Запоріжжя,
2011 р,);
– міжнародна науково-практична конференція за участі університетів України,
що підписали велику хартію Університетів, програма імені Фулбрайта в Україні, США,
Італія, Польща, Німеччина «Ольвійський форум – 2011: стратегії України
в геополітичному просторі» (Ялта, Крим, Україна, 2011 р.);
– міжнародна наукова конференція «Галичина під час січневого повстання»
(Польща, Жешув, 2011 р.) ;
– міжнародна науково-практична конференція «Землеробські цивілізації світу:
історія, археологія, етнологія, екологія, економіка, політика, право» (Севастополь,
Крим, Україна, 2012);
– міжнародна науково-практична конференція «Сучасна система міжнародних
відносин: глобальні та регіональні аспекти розвитку» (Миколаїв, 2013 р.);
– міжнародна науково-практична конференція «Історія України ХХ століття
в сучасній історіографії» (Миколаїв, 2013 р.);
– міжнародна наукова конференція «Освіта – традиції та новаторство»
(Польща, Ченстохово, 2014 р.);
– міжнародний науковий симпозіум «Соціально-економічний розвиток колишніх
територій Російської імперії в ХІХ – на початку ХХ ст.» (Ольвійський форум – 2014),
(Ялта – Миколаїв, 2014 р.);
– міжнародний науковий симпозіум «Роль особистості в історії» (Миколаїв,
2015 р.);
– міжнародний науковий симпозіум «Українська державність: історичний,
краєзнавчий і міжнародний аспекти» (Миколаїв, 2016 р.);
– міжнародна науково-практична конференція «Повстання і революція
в Україні та Польщі: історичний, політичний і міжнародний аспекти» (Миколаїв,
2017 р.).
Напрями наукової роботи Алли Алимівни визначені сферою наукових та
професійних інтересів. Ключовими проблемами є історія культурно-освітнього руху
на Херсонщині, теоретичні основи української етнології, проблеми Галицького
регіону.
Роботу в КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» розпочала
з листопада 2017 року, тому основними пріоритетними темами стають методичні
розробки матеріалів з дисциплін, що забезпечують підготовку вчителів історії,
правознавства, етики на курсах підвищення кваліфікації, а саме: «Формування
критичного мислення на уроках історії», «Програмно-методичне забезпечення
сучасного уроку з історії України», «Формування предметних та ключових
компетентностей під час викладання історії».
У 2019 році пройшла стажування в Херсонському інституті Міжрегіональної
академії управління персоналом на кафедрі фундаментальних дисциплін. Під час
проходження стажування розробила та апробувала спецкурс «Використання
матеріалів текстових джерел на уроках історії». З 2018 року керує ресурсним
центром «Громадянська освіта», що має на меті реалізацію державної політики
в галузі освіти засобами громадянського виховання, підвищення рівня професійної
компетентності педагогів з питань громадянського виховання дітей та учнівської
137