Page 147 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 147
ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ
роботи в інклюзивних групах (класах); зміст та організація навчально-методичної
роботи в системі підвищення кваліфікації.
Має досвід проведення різних форм навчальних занять: лекційних,
семінарських, практичних, тренінгів з тем: «Організація образотворчої діяльності
дітей дошкільного віку», «Навчання дітей дошкільного віку елементів грамоти»,
«Трудове виховання дошкільників», «Трудове виховання молодших школярів
в межах інтегрованого навчання», «Особливості організації інклюзивного освітнього
середовища: принципи універсального дизайну та розумного пристосування,
ресурсна кімната, медіатека», «Розвиток естетичних компетенцій сучасних педагогів
засобами декоративно-ужиткового мистецтва», «Технологічні аспекти виготовлення
аксесуарів у сучасній трудовій підготовці учнів». Організовує й проводить науково-
методичні семінари, круглі столи з питань професійної підготовки педагогів.
Постійно займається самоосвітою й самовдосконаленням, зокрема відвідує
різні семінари, тренінги, бере активну участь у реалізації міжнародних,
всеукраїнських проектів і програм. Пройшла навчання за програмою «Інтел®
Навчання для майбутнього»», навчання в межах швейцарсько-українського проекту
«Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU». Брала участь
у тренінгах для представників освітньої сфери «Інклюзивний простір. Практичні
кроки» і для тренерів «Інклюзивно-ресурсні центри», є активною учасницею науково-
практичних конференцій різного рівня.
Здійснює наукове консультування експериментального закладу дошкільної
освіти, що працює над розв’язанням педагогічної проблеми «Формування
особистісно орієнтованого середовища сучасного дошкільного навчального закладу
засобами музейної педагогіки».
Займає активну життєву позицію. Протягом багатьох років є секретарем
науково-методичної ради КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»; членом
професійної спілки академії; працює в редакційній колегії науково-методичного
журналу «Таврійський вісник освіти».
Життєвим кредом уважає слова Альберта Швейцера «Успіх не є ключем до
щастя. Щастя – ось ключ до успіху. Якщо ви любите те, що робите, ви будете
успішним».
Заміжня, виховує доньку.
За сумлінну плідну працю, відповідальне ставлення до виконання своїх
обов’язків нагороджена грамотою Національної академії педагогічних наук України,
почесною грамотою Управління освіти і науки Херсонської обласної державної
адміністрації.
МАРІЯ МИХАЙЛІВНА НАВРОЦЬКА
викладач кафедри теорії й методики виховання,
психології та інклюзивної освіти
Навроцька Марія Михайлівна народилася в місті Ноябрську 5 серпня
1986 року. З 1993 по 2001 роки навчалася в Новокаховській загальноосвітній школі
І-ІІІ ступенів №2. У 2001році вступила до Новокаховського електромеханічного
технікуму. Протягом навчання брала активну участь у громадському житті технікуму,
була капітаном команди КВК. У 2004 році з відзнакою закінчила Новокаховський
електромеханічний технікум за спеціальністю «Комерційна діяльність» і здобула
кваліфікацію комерсанта.
Протягом 2004-2008 років навчалася в Херсонському національному
технічному університеті й здобула базову вищу освіту з відзнакою за напрямом
145