Page 95 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 95
ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ
та ін., 2015); «Післядипломна освіта вчителів початкових класів в Україні: ґенеза та
перспективи» (В. В. Примакова, 2015); «Розвиток інформаційно-комунікаційної
компетентності вчителів у системі післядипломної освіти» (В. С. Назаренко, 2015);
«Загальна фізични підготовка учнів ЗОШ: історія, теорія, практика (кінець ХІХ –
початок ХХІ століть)» (І. Г. Рощін, 2015); «Теоретико-методичні основи
вдосконалення системи освіти та поліпшення її кадрового забезпечення: виховний
вимір» (С. О. Моїсеєв, Г. М. Сагач, В. В. Примакова та ін., 2015); «Розвиток освіти в
Україні та зарубіжжі» (В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко, І. Я. Жорова та ін., 2016);
«Розвиток професійно-технічної освіти на Півдні України (1958-1998 рр.)»
(І. Я. Жоровова, 2016); «Теорія і практика розвитку професіоналізму вчителів
природничих дисциплін у системі післядипломної освіти України (1940-і рр. ХХ –
початок ХХІ ст.)» (І. Я. Жорова», 2016);«Теоретико-методичні основи вдосконалення
системи освіти та поліпшення її кадрового забезпечення: виховний вимір»
(С. О. Моїсеєв, 2016) та ін.;
– інші навчальні видання: «Атрибуты социальной коммуникации в процессе
беспрерывного образования учителей» (Ю. Подгурецки, А. М. Зубко, 2008 );
«Содержаниемедиа-образования» (З. Корсак, А. М. Зубко, 2009); «Социальная
коммуникация для учителей» (Ю. Подгурецки, А. М. Зубко, І. В. Воскова, 2009);
«Ґендерний підхід до організації навчально-виховного процесу сучасної школи»
(Н. В. Слюсаренко, 2010); «Етика соціально-педагогічної діяльності»
(Н. В. Слюсаренко, Н. В. Султанова, 2012); «Божий світ і ми: сповідь серця»
(Г. М. Сагач, 2012); «Ґендерне виховання учнів у позакласній діяльності»
(Н. В. Слюсаренко, С. В. Безушко, 2012); «Методика полікультурного виховання учнів
в умовах родинно-шкільного освітнього простору» (В. В. Кузьменко, Л. В. Чумак,
2012); «Дистанційна форма навчання у фаховій підготовці майбутніх
економістів» (Н. В. Слюсаренко, О. В. Кохановська, 2012); «Словник-довідник
з виховної роботи» (В. В. Кузьменко, Л. В. Чумак, 2012); «Інформаційно-комунікаційні
технології у післядипломній освіті» (В. С. Назаренко, В. В. Кузьменко, 2013); «Божий
світ і ми: скрижалі Слова» (Г. М. Сагач, 2013); «Василь Сухомлинський: життєвий
шлях та педагогічні погляди» (В. В. Кузьменко, Н. В. Слюсаренко, Г. М. Кондратенко,
О. В. Рідкоус, 2013, друге видання перероблене й доповнене 2015); «Вибрані наукові
статті та фрагменти праць»: у 2-х ч. (Н. В. Слюсаренко, 2013); «Календарне
планування уроків фізичної культури для учнів 1–4 класів загальноосвітніх
навчальних закладів» (С. О. Моїсеєв, О. В. Борзукова, О. О. Мазманян, В. В. Моніч,
І. В. Некрасова, 2014); «Педагогічна слава Херсонщини» (за ред. В. О. Чабаненко,
2014); «Курс «Загальна географія» за новою програмою»(З. В. Філончук, 2014);
«Культурологічний аспект викладання української літератури в загальноосвітніх
навчальних закладах»(Т.В. Комінарець, Л. П. Марецька, 2014);«Зміст, форми
і методи професійного розвитку вчителів у системі післядипломної освіти України:
історико-педагогічна ретроспектива» (І. Я. Жорова, 2014); «Підготовка вчителя
фізичної культури до особистісно орієнтованого фізичного виховання
старшокласників у загальноосвітній школі»: (С. О. Моїсеєв, 2014); «Превентивне
виховання дітей та молоді» (Т. І. Туркот, 2015); «Ідеї, думки та висловлювання
Василя Сухомлинського» (В .В. Кузьменка, Н. В. Слюсаренко, 2015); «Василь
Сухомлинський: життєвий шлях та педагогічні погляди» (В. В. Кузьменко,
Н. В. Слюсаренко, Г. М. Кондратенко,О. В. Рідкоус, 2015); «В. О. Сухомлинський про
формування культури потреб особистості», уривки з творів (І.Я.Жорова, Л. М.Заліток,
Т. В.Комінарець, Т.В.Філімонова, 2015); «Педагог-Учений, який увічнює Час»
(Г. М. Сагач, 2015); «Дивосвіт педагогічного красномовства В. О. Сухомлинського»
(Г. М. Сагач, 2015); «Формування освітньої складової фахівців із трудової підготовки
93