Page 94 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 94

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

педагогів загальноосвітніх навчальних закладів» (Л. А. Гончаренко, А. М. Зубко,
В. В.Кузьменко, 2013) та ін.;
– монографії: «Формування наукової картини світу учнів: від витоків до сьогодення»
(В. В. Кузьменко, 2007, друге видання перероблене й доповнене 2014);
«Становлення та розвиток трудової підготовки дівчат у школах України кінця XIX –
XX століття» (Н. В. Слюсаренко, 2009, друге видання перероблене й доповнене
2016); «Особистісно орієнтоване фізичне виховання старшокласників
загальноосвітньої школи» (С. О. Моїсеєв, 2009); «Полікультурна освіченість педагога:
теорія і практика» (Л. А. Гончаренко, 2009); «Развитие речевых навыков
восьмиклассников на уроках русского языка в процессе изучения простого
предложения (в школах с украинским языком обучения)» (С. Ф. Одайник, 2010);
«Теоретико-методичні аспекти управління процесом формування професійних
здібностей майбутніх кваліфікованих робітників» (І. Я. Жорова, 2010); «Теоретико-
методичні засади підвищення кваліфікації педагогів у системі післядипломної освіти»
(A. M. Зубко, 2010); «Соціалізація дітей підліткового віку у діяльності молодіжних
організацій» (О. Є. Панагушина, 2010); «Сімейне виховання в історичній
ретроспективі (друга половина XIX – XX століття)» (В. Л. Федяєва, 2010);
«Формування культури праці особистості» (Ю. В. Кузьменко, 2010); «Теоретико-
методичні підходи до формування в учнів наукової картини світу в школах України
(ХХ століття)» (В. В. Кузьменко, 2010); «Підготовка вчителів у післядипломній освіті
до формування в молодших школярів наукової картини світу» (В. В. Примакова,
2012); «Підготовка вчителів у післядипломній освіті до формування економічної
культури учнів основної школи (З. В. Філончук, 2012); «Полікультурне виховання учнів
середніх класів в умовах родинно-шкільного освітнього простору» (Л. В. Чумак, 2012);
«Політехнічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в Україні (друга
половина ХХ ст.)» (І. О. Шиманович, 2012); «Українська мова: зорові та слухові
особливості сприйняття структурних елементів» (В. М. Демченко 2013); «Теоретико-
методичні засади підвищення кваліфікації педагогів у системі післядипломної освіти»
(А. М. Зубко, 2013); «Формування готовності вчителів у післядипломній освіті до
позакласної виховної роботи зі старшокласниками» (І. В. Воскова, 2013);
«Формування педагогічного інструментарію вчителя у контексті громадянського
виховання» (О. В. Стребна, 2013); «Розвиток індивідуального стилю професійної
діяльності вчителів гуманітарних дисциплін у системі післядипломної освіти»
(О. М. Худенко, 2013); «Аксіологія виховання як складова соціального становлення
дитини» (Л. М. Назаренко, 2013); «Теоретико-методичні основи професійного
розвитку педагогів художньо-естетичного профілю» (Ю. В. Сліпіч, 2013); «Управління
навчальним закладом: теоретико-методологічний аспект» (А. М. Зубко,
І. Я. Жорова, Л. М. Назаренко, 2014); «Теоретико-методологічні основи
вдосконалення системи освіти та поліпшення її кадрового забезпечення: психолого-
педагогічний аспект (В. В. Кузьменко, Є. П. Голобородько, Н. В. Слюсаренко та ін.,
2014); «Вітчизняні педагоги другої половини ХХ століття про трудову підготовку
підростаючого покоління» (Н .В. Слюсаренко, 2014); «Дидактичні умови застосування
дистанційної форми навчання в процесі фахової підготовки майбутніх економістів»
(О. В. Кохановська, 2014); «Післядипломна освіта вчителів початкових класів
в Україні (середина ХІХ – початок ХХІ століття (В. В. Примакова, 2014); «Теоретико-
методологічні засади розвитку професіоналізму вчителів у системі післядипломної
освіти України в 40-х роках ХХ – початку ХХІ століття»: (І. Я. Жорова, 2014);
«Розвиток професійності вчителя-філолога: імпліцитність, експліцитність,
інституціональність (Л. В. Чумак, 2014); «Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського
та актуальні проблеми сьогодення» (В. В. Кузьменко, Г. М. Сагач, Н. В. Слюсаренко

     92
   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99