Page 165 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 165
ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ
Тетяна Іванівна плідно співпрацює з науково-педагогічною спільнотою інших
країн (Білорусь, Ізраїль, Казахстан, Молдова та ін.). Результатами такої співпраці
є навчальний посібник «Коммуникативная культура педагога», монографія
«Коммуникативная культура педагога: теория и практика» (у співавторстві
з Сагоян Є. К.; Кишинівський державний педагогічний університет ім. І. Крянге),
навчально-методичні посібники «Коммуникативный подход в обучении физике»,
«З життя творців фізичної науки» (у співавторстві з науковцями Алтайської державної
педагогічної академії). Туркот Т. І. здійснює наукове консультування педагогічних
колективів – учасників педагогічного експерименту всеукраїнського та регіонального
рівнів. За результатами дослідно-експериментальної роботи підготовлено
8 «Методичних рекомендацій» та видано 2 методичні посібники (зокрема,
«Формування психосоціального здоров'я дітей дошкільного віку засобами
інноваційних здоров'язбережувальних технологій»), якими послуговуються
вихователі закладів дошкільної освіти та вчителі України.
Туркот Т. І. – авторка та співавторка більш ніж 400 опублікованих наукових та
науково-методичних праць, серед яких – 5 монографій, 14 методичних рекомендацій,
20 навчально-методичних і навчальних посібників для учнів загальноосвітніх шкіл,
студентів, аспірантів і вчителів, зокрема:
– Туркот Т. І. Становление одаренной личности: психолого-педагогические
аспекты: монография. Херсон: Херсонская городская типография. 2007. 141с.
– Туркот Т. І. Психологія трудових відносин у рибогосподарських колективах:
навчальний посібник. Херсон: Олді-плюс, 2007. 306 с. (Гриф Міністерства
агрополітики України);
– Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: навчальний посібник для студентів
вищих навчальних закладів. К. : Кондор, 2011. 628 с. (Гриф МОНУ);
– Туркот Т. І. Психологія і педагогіка вищої школи: навчальний посібник.
2-е вид. перероб. і доп. Херсон : Олді-плюс. 2013. 516 с. (Гриф МОНУ);
– Туркот Т. І. Коновал О. А. Психологія і педагогіка вищої школи: навчальний
посібник для студентів вищих навчальних закладів. Херсон : Олді-плюс, 2013. 466 с.
(Гриф Міністерства агрополітики України);
– Туркот Т. І. Превентивне виховання дітей та учнівської молоді у руслі вимог
Нової української школи: навчальний посібник: Херсон, КВНЗ «Херсонська академія
неперервної освіти», 2019. 156 с.
– Соломенко А. О, Коновал О. А, Слюсаренко М. А, Туркот Т. І. Критично-
конструктивний підхід до вивчення спеціальної теорії відносності в профільних
класах закладів загальної середньої освіти: навч.-метод. посібник / за ред.
О. А.Коновала. Кривий Ріг, КДПУ, 2018.171 с.
Коло наукових інтересів Туркот Т. І.: психологія та педагогіка, андрагогіка,
методика викладання фізики, превентивна педагогіка.
Життєве кредо: статую прикрашає вигляд, а людину – діяння її (Піфагор
Самоський).
ЗОЯ ВОЛОДИМИРІВНА ФІЛОНЧУК
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії
й методики викладання навчальних дисциплін
Зоя Володимирівна Філончук – компетентний і досвідчений методист. Вона
очолює навчально-методичну лабораторію географії та економіки з 2006 року.
Закінчила Київський державний університет імені Т. Г.Шевченка (географічний
факультет), здобула кваліфікацію географа, економіко-географа, викладача.
163