Page 168 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 168
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
теорія і практика» (м. Суми, 2012 р.); «Інноваційні технології у професійному розвитку
педагогічних працівників та керівників закладів освіти» (м. Біла церква, 2012 р.);
«Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці
фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми» (м. Вінниця, 2012 р.); «Творчість
Миколи Куліша у світовому історико-літературному контексті» (м. Херсон, 2016 р.);
всеукраїнські: «Формування та розвиток професійної компетентності сучасного
педагога в умовах неперервної освіти» (м. Миколаїв, 2011 р.); «Проблеми розвитку
післядипломної освіти у сучасному суспільстві» (м. Херсон, 2011 р.); «Психолого-
педагогічні засади діяльності вчителя: історія, теорія, практика» (м. Херсон), «Нова
українська школа – діалог з В. О. Сухомлинським» (м. Херсон, 2018 р.), «Онлайн
освіта: від теорії до практики» (м. Херсон, 2018 р.) та низка регіональних.
Авторський доробок нараховує понад 30 статей, низку методичних
рекомендацій, навчальних програм спецкурсів. Серед найбільш знакових для
молодого науковця є такі статті: «Педагогічна майстерність та індивідуальний стиль
діяльності вчителя як вияв педагогом свого «Я» у професії», «Аналіз структурних
компонентів індивідуального стилю професійної діяльності вчителя гуманітарних
дисциплін», «Проблема розвитку індивідуального стилю професійної діяльності
вчителя в системі післядипломної освіти», «Післядипломна освіта як інноваційне
середовище розвитку індивідуального стилю професійної діяльності вчителя»,
«Індивідуальний стиль професійної діяльності як запорука її ефективності»,
«Особливості індивідуального стилю професійної діяльності вчителів гуманітарних
дисциплін», «Інноваційні підходи в системі курсової підготовки вчителів гуманітарних
дисциплін: стильовий аспект», «Реалізація наскрізної лінії «Громадянська
відповідальність» на уроках української і зарубіжної літератур в основній школі»,
«Формування соціальної та громадянської компетентностей здобувачів освіти на
уроках зарубіжної літератури: методичний аспект» та інші.
Ольга Миколаївна є автором монографії за темою дисертаційного дослідження
«Розвиток індивідуального стилю професійної діяльності вчителів гуманітарних
дисциплін у системі післядипломної освіти», яка вийшла друком у видавництві
Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної
освіти» Херсонської обласної ради в 2013 році та розділу до колективної монографії
«Інноваційні підходи в системі курсової підготовки вчителів суспільствознавчих
і гуманітарних дисциплін».
Спільно з учителями української мови і літератури написано низку методичних
рекомендацій з тем: «Сучасна українська література для дітей та юнацтва на уроках
позакласного читання (5-9 класи)», «Особливості викладання сучасної літератури
в школі».
З 2016 року О. М. Худенко викладає в магістратурі та аспірантурі
Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної
освіти» Херсонської обласної ради. Для здобувачів освітнього ступеня «Магістр»
Ольга Миколаївна викладає дисципліну «Документообіг та ділова документація», для
здобувачів освітнього ступеня «Доктор філософії» – «Іноземну мову (англійську)».
Молодий науковець спрямовує магістрантів і аспірантів на оволодіння культурою
української й англійської мов у професійній, офіційно-діловій, науковій сферах,
зокрема розвиває навички комунікативно виправданого використання засобів мови,
уміння доцільного використання мовних засобів конкретного фаху, навчає культурі
ділового спілкування.
У своїй діяльності керується словами Ліни Костенко: «Віддай людині крихітку
себе, за це душа поповнюється світлом».
166