Page 172 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 172
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
школи»; «Пріоритетні ідеї життєдіяльності закладів позашкільної освіти в сучасних
умовах»; «Методика розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної
літератури: методологія, методика, праксеологія»; «Виховні пріоритети Нової
української школи» тощо.
Лариса Володимирівна бере активну участь у міжнародних, всеукраїнських,
регіональних та обласних науково-методичних і науково-практичних конференціях,
педагогічних читаннях, семінарах, круглих столах.
ГАННА ПАВЛІВНА ЧУХ
викладач кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін,
методист навчально-методичної лабораторії української мови
й літератури
Чух Ганна Павлівна народилася 22 жовтня 1969 року на Полтавщині. Після
закінчення середньої школи з срібною медаллю вищу філологічну освіту здобула
в Херсонському державному педагогічному інституті ім. Н. К. Крупської, отримавши
диплом з відзнакою за фахом «учитель української мови й літератури».
З 1991 року й донині працює в школах міста Херсона вчителем української
мови й літератури. Учитель вищої кваліфікаційної категорії. Має педагогічне звання
«учитель-методист». Досвід роботи заступником директора з науково-методичної
роботи (організація експериментальної діяльності в навчальному закладі), методиста
методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради переконав
у необхідності інтеграції педагогічної науки й освіти.Нагороджена Почесною
грамотою Міністерства освіти і науки України. Уважає професійним кредо слова
«Учитель – не професія, а покликання».
Ганна Чух переконана у світлості своєї професії. Джерело наснаги – безмежна
любов до своєї роботи й учнів. Саме це почуття спонукає до постійних творчих
шукань, породжує нові задуми. Педагог з 28-річним стажем на кожному уроці
створює сприятливі умови для вивчення мови і літератури, дитячої самореалізації,
вільного висловлювання думки. Найвищою цінністю вважає учнівську особистість.
Поєднуючи проблемне та творче навчання, виробила власну особистісно
орієнтовану систему взаємодії вчителя та учня, їх заглиблення у світ української та
світової культури, що відбувається на основі глибоких знань і взаємоповаги.
З 2016 року обіймає посаду методиста навчально-методичної лабораторії
української мови і літератури КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
Чух Г. П. – сертифікований екзаменатор з перевірки відкритої частини
ЗНО (з 2009 року), член фахової групи, що розглядає апеляційні заяви учасників
ЗНО при Херсонському РЦОЯО. З 2015 р. – член експертної групи Херсонського
РЦОЯО з визначення порогового бала ЗНО з української мови і літератури.
З 2017 року працює на посаді викладача кафедри теорії й методики
викладання навчальних дисциплін, з 2017 року навчається в аспірантурі
КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». Коло наукових інтересів – історія
педагогіки, інновації в методиці викладання української мови і літератури.
Чух Г. П. – автор 35 науково-методичних публікацій з питань викладання мови
й літератури у всеукраїнських фахових виданнях «Дивослово», «Вивчаємо українську
мову та літературу», «Українська мова й література в сучасній школі», «Методичні
діалоги» тощо. Публікації Чух Г. П. в регіональному виданні для освітян Херсонщини
«Таврійський вісник освіти» стосуються інновацій в роботі методичної служби,
170