Page 170 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 170

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                     «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                     ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

development of social sciences: Conference Proceedings» (м. Кельце, Польща 2016);

ХІV Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні питання, проблеми та

перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі:

національний та інтернаціональний аспекти» (Монреаль – Рубіжне – Сєвєродонецьк

– Харків – Київ – Житомир – Баку – Ніш – Зелена Гура, 2017); Міжнародній науково-

практичній конференції «Інновації та сучасні технології в системі освіти: внесок

Польщі та України» (м.Сандомир, Польща, 2017.) та ін.

     У 2016 році пройшла науково-педагогічне стажування на тему «Інноваційні

освітні технології: Європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців

з економіки і управління» за спеціальністю 073. «Менеджмент (профіль: публічне

управління і адміністрування)», Республіка Польща, м. Новий Сонч, Вища школа

бізнесу Національного університету Луїса.

     З листопада 2018 року Тетяна Григорівна працює на посаді викладача

кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій

Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної

освіти», а також виконує обов’язки секретаря кафедри.

     Активно долучилася до наукової роботи кафедри: взяла участь

у Всеукраїнській     науково-практичній          конференції  «Етнопедагогіка

М. Г. Стельмаховича в сучасному освітньому вимірі» (до 85-річчя від дня

народження), Всеукраїнському семінарі-практикумі «Сучасне дитяче мистецтво:

проблеми та перспективи», обласних педагогічних читаннях «Г. Костюк – видатний

психолог сучасності: ідеї, пошуки, перспективи» (до 120-річчя до дня народження).

     Постійно займається самоосвітою, відвідала декілька авторських семінарів та

отримала відповідні сертифікати:

     – «Інтеграція навичок на уроках української мови. Щоденні 5» М. Пристінської;

     – «Основні питання інтеграції читання і письма в період навчання грамоти»

І. В. Цепової»;

     – «Дидактико-методичний супровід реалізації Типової освітньої програми:

навчання математики в першому циклі початкової освіти за методичною системою

С. Скворцової та О. Онопрієнко» С. Скворцової»;

     – «Реалізація принципів інтегрованого навчання на уроках «Я досліджую світ»

й інтегрованого курсу «Мистецтво» Т. Г. Гільберг та О. В. Гайдамаки».

     Розробила майстер-класи для обласних науково-практичних семінарів

учителів початкових класів «Гра як засіб всебічного розвитку дітей молодшого

шкільного віку», «Спектр пізнавальних методик (LEGO Foundation, сторітелінг,

інфографіка тощо)».

     З метою підвищення професійної компетентності відвідала Новопечерську

школу в місті Києві, яка є флагманом Нової української школи, ознайомилася

з освітнім середовищем навчального закладу, взяла участь у майстер-класах.

Отриманими в Новопечерській школі знаннями та досвідом, ділиться з учителями

початкових класів під час лекційних, практичних занять і майстер-класів.

     У колі професійних інтересів Тетяни Григорівни – пошук шляхів вирішення

проблеми дитячого читання, використання коміксів у навчальному процесі,

особливості використання методу проектів у дошкільних закладах освіти,

формування дослідницьких умінь молодших школярів тощо.

168
   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175