Page 170 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 170
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
development of social sciences: Conference Proceedings» (м. Кельце, Польща 2016);
ХІV Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні питання, проблеми та
перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі:
національний та інтернаціональний аспекти» (Монреаль – Рубіжне – Сєвєродонецьк
– Харків – Київ – Житомир – Баку – Ніш – Зелена Гура, 2017); Міжнародній науково-
практичній конференції «Інновації та сучасні технології в системі освіти: внесок
Польщі та України» (м.Сандомир, Польща, 2017.) та ін.
У 2016 році пройшла науково-педагогічне стажування на тему «Інноваційні
освітні технології: Європейський досвід та його впровадження в підготовку фахівців
з економіки і управління» за спеціальністю 073. «Менеджмент (профіль: публічне
управління і адміністрування)», Республіка Польща, м. Новий Сонч, Вища школа
бізнесу Національного університету Луїса.
З листопада 2018 року Тетяна Григорівна працює на посаді викладача
кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій
Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної
освіти», а також виконує обов’язки секретаря кафедри.
Активно долучилася до наукової роботи кафедри: взяла участь
у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Етнопедагогіка
М. Г. Стельмаховича в сучасному освітньому вимірі» (до 85-річчя від дня
народження), Всеукраїнському семінарі-практикумі «Сучасне дитяче мистецтво:
проблеми та перспективи», обласних педагогічних читаннях «Г. Костюк – видатний
психолог сучасності: ідеї, пошуки, перспективи» (до 120-річчя до дня народження).
Постійно займається самоосвітою, відвідала декілька авторських семінарів та
отримала відповідні сертифікати:
– «Інтеграція навичок на уроках української мови. Щоденні 5» М. Пристінської;
– «Основні питання інтеграції читання і письма в період навчання грамоти»
І. В. Цепової»;
– «Дидактико-методичний супровід реалізації Типової освітньої програми:
навчання математики в першому циклі початкової освіти за методичною системою
С. Скворцової та О. Онопрієнко» С. Скворцової»;
– «Реалізація принципів інтегрованого навчання на уроках «Я досліджую світ»
й інтегрованого курсу «Мистецтво» Т. Г. Гільберг та О. В. Гайдамаки».
Розробила майстер-класи для обласних науково-практичних семінарів
учителів початкових класів «Гра як засіб всебічного розвитку дітей молодшого
шкільного віку», «Спектр пізнавальних методик (LEGO Foundation, сторітелінг,
інфографіка тощо)».
З метою підвищення професійної компетентності відвідала Новопечерську
школу в місті Києві, яка є флагманом Нової української школи, ознайомилася
з освітнім середовищем навчального закладу, взяла участь у майстер-класах.
Отриманими в Новопечерській школі знаннями та досвідом, ділиться з учителями
початкових класів під час лекційних, практичних занять і майстер-класів.
У колі професійних інтересів Тетяни Григорівни – пошук шляхів вирішення
проблеми дитячого читання, використання коміксів у навчальному процесі,
особливості використання методу проектів у дошкільних закладах освіти,
формування дослідницьких умінь молодших школярів тощо.
168