Page 163 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 163
ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ
З 2005 року працювала експертом із зовнішнього оцінювання за Міжнародними
стандартами особистісно зорієнтованої програми «Крок за кроком», нею
просертифіковано 12 учителів початкових класів області.
З 2007 року є тренером шкільної програми превентивної освіти «Корисні
звички» та «Цікаво про корисне». З 2010 року є координатором всеукраїнського
проекту «Громадсько-активна школа» (ГАШ), співпрацювала з 10 школами області.
Має 92 сертифікати про навчання на різних семінарах-тренінгах.
У 2006 році пройшла навчання на міжнародному семінарі-практикумі з теми
«Аксіологічні і педагогічні аспекти індивідуального досвіду» (м. Краків, Польща).
У 2008 році в межах Міжнародного проекту МАТРА (Нідерланди)
«Використання інноваційних освітніх технологій для підготовки педагогів дошкільних
навчальних закладів» перебувала на стажуванні в університеті прикладних наук
Фонтіс (м. Ендховен).
У 2008 році вступила до аспірантури при Південноукраїнському регіональному
інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів.
У 2011 році захистила кандидатську дисертацію «Підготовка вчителів
початкових класів у післядипломній освіти до громадянського виховання учнів
у позаурочній діяльності» за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної
освіти. Науковий керівник – кандидат педагогічних наук, професор А. М. Зубко.
З 2000 по 2012 роки працювала завідувачем науково-методичної лабораторії
початкового навчання, старшим викладачем кафедри теорії і методики дошкільного
виховання і початкового навчання. Нині працює доцентом кафедри теорії й методики
дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій. Викладацьку діяльність Ольга
Володимирівна спрямовує на вирішення актуальних питань дошкільного виховання
та початкової освіти, підтримує освітні реформи країни, упроваджує новий
Державний стандарт, концепцію «Нової української школи» в освітній процес.
З 2016 року бере участь у швейцарсько-українському проекті «Розвиток
громадянських компетентностей в Україні – DOCCU», у межах проекту викладає
спецкурс для слухачів курсів підвищення кваліфікації, нею підготовлено 131 учитель,
розроблено теми програми («Участь у прийнятті рішень: управління конфліктами,
вирішення громадських проблем»; «Від політики рівноправності до політики
різноманітності»; «Використання інформаційних комп’ютерних технологій для
розвитку громадянських компетентностей»).
З 2016 року проводить тренінги з медіаграмотності та формує власну
майстерність за проектом «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та
українські реалії».
З 2017 року бере участь у програмі «Демократична школа». Успішно пройшла
онлайн-курс для тренерів у межах Програми підтримки освітніх ініціатив в Україні
«Демократична школа» (2017-2021 рр.).
У травні 2017 року підвищувала професійну компетентність під час стажування
в європейських університетах Словаччини, Угорщини, Австрії з теми «Інновації
у вищій освіті: світові тенденції та регіональний досвід» та в Ізмаїльському
державному гуманітарному університеті з 14.11.2016 по 14.05.2017 за спеціальністю
«Початкова освіта».
Є майстер-тренером з упровадження Нової української школи в початковій
ланці освіти.
Автор понад 120 наукових, науково-методичних праць, серед яких –
монографія «Формування педагогічного інструментарію вчителя в контексті
громадянського виховання», колективна монографія «Теоретичні та методичні
161