Page 162 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 162

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

«Теоретико-методологічні основи розвитку особистості в системі неперервної
освіти». Член Національної спілки журналістів України. Учасник інноваційного
соціального проекту «Наукова журналістика в розповсюдженні педагогічних
і психологічних знань: збереження сім'ї, розвиток дітей, навчання дорослих». Один
із засновників громадської організації «Спілка жінок Херсонщини» та член правління.

        Бере активну участь у роботі спеціалізованих вчених рад із захисту
кандидатських і докторських дисертацій. Під її керівництвом виконано
17 дисертаційних досліджень на здобуття наукового ступеня доктора та кандидата
педагогічних наук. Наукові дослідження багатьох здобувачів ще тривають.

        Нагороджена почесним знаком «Відмінник освіти України», нагрудними
знаками «Антон Макаренко», «К. Д. Ушинський»; медаллю «Григорій Сковорода»;
численними подяками і грамотами МОН України, Президії НАПН України, Української
асоціації імені Василя Сухомлинського; дипломами учасника проекту НАПН України
«Популярна методика для учителів, вихователів і батьків: до 100-річчя
В. О. Сухомлинського», лауреата громадської відзнаки «Автор року – 2018»
(за публікацію «Павлиш надихає» 2018`7 у Всеукраїнській газеті «Освіта
і суспільство»); подякою видавничого дому «Справи сімейні» тощо.

        Учена ніколи не стоїть на місці, а постійно рухається вперед, адже її життєве
кредо: якщо я навіть не знаю як, я все одно це зроблю!

                    ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА СТРЕБНА

   кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії й методики
дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій, методист навчально-

                          методичної лабораторії початкової освіти

        Стребна Ольга Володимирівна народилася 11 квітня 1966 року в місті Херсоні.
        З 1983 по 1987 р. навчалася в Херсонському педагогічному інституті
ім. Н. К. Крупської за спеціальністю «Педагогіка і методика початкового навчання»
й здобула кваліфікацію вчителя початкових класів. У 2003 році закінчила
Херсонський державний університет і здобула повну вищу освіту за спеціальністю
«Початкове навчання» та кваліфікацію викладача початкового навчання,
а в 2018 році навчалася за спеціальною освітою, здобула кваліфікацію:
«Олігофренопедагог, логопед, викладач корекційної педагогіки, учитель дітей
з вадами розумового розвитку».
        Життєвим кредом уважає слова Сенеки: «Навчаючи інших, учишся сам!»
        З 2000 року плідно співпрацює з Всеукраїнським фондом «Крок за кроком». За
сприяння УФСІ в 2005-2006 рр. провела 39 тренінгів для членів громад в Автономній
республіці Крим за різною тематикою: «Вирішення конфліктів», «Фандрайзінг»,
«Упровадження програми всебічного розвитку дитини «Крок за кроком», а протягом
2007-2010 рр. провела семінари-тренінги в інститутах післядипломної педагогічної
освіти м. Івано-Франківська, Ірпіні, Дніпропетровська, Запоріжжя, Сімферополя,
Черкас та Херсона для викладачів системи ІППО, керівників, методистів та
вихователів дошкільних навчальних закладів з теми «Менеджмент керівників
закладів дошкільної і початкової освіти». Стала міжнародним тренером.
        З 2004 року є регіональним тренером програми «Intel. Навчання для
майбутнього», навчає педагогів створювати телекомунікаційні проекти, розв’язувати
дослідницькі проблеми, втілювати оригінальні евристичні ідеї в професійну
діяльність освітян.

     160
   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167