Page 131 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 131

ДО 75-РІЧЧЯ АКАДЕМІЇ

        У навчально-виховній роботі керується останніми інноваційними розробками
в царині післядипломної освіти, активно використовує передові ідеї вітчизняної та
світової педагогіки. Головну мету педагога вбачає у втіленні в практику роботи
початкової школи ідей гуманної педагогіки. Гасло цієї діяльності в словах видатного
педагога сучасності Ш. О. Амонашвілі «Ця педагогіка сприймає дитину такою, як вона
є, погоджується з її природою. Вона бачить у дитині її безмежність, усвідомлює її
космічність і веде, готує її до служіння людству протягом усього життя. Вона
затверджує особистість у дитині шляхом виявлення її свобідної волі й будує
педагогічні системи, процесуальність яких визначає любов учителя, оптимізм,
високодуховна моральність. Вона заохочує педагогічну творчість і закликає
до педагогічного мистецтва».

                   ОЛЕНА ВІКТОРІВНА КОХАНОВСЬКА

 кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики викладання
      навчальних дисциплін, методист навчально-методичної лабораторії
                 інформаційних технологій та дистанційного навчання

        Олена Вікторівна Кохановська народилася 10 травня 1982 року в місті Херсоні.
        З 1989 по 1999 рік навчалася в загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів № 34
Херсонської міської ради, яку закінчила зі срібною медаллю.
        Її життєве кредо: «Єдиний сенс життя – це постійний рух уперед».
        У 1999 році вступила на фізико-математичний факультет Херсонського
державного університету на спеціальність «ПМСО. Математика. Спеціалізація:
інформатика». Упродовж навчання брала активну участь у роботі студентського
самоврядування, зокрема, перебувала на посаді голови навчального сектору
університету. Закінчивши 2005 року магістратуру з відзнакою, отримала кваліфікацію
«Викладач математики, вчитель інформатики».
        Ще навчаючись в університеті, почала вчителювати у Херсонській гімназії № 3
Херсонської міської ради, де викладала математику та інформатику.
        Саме на цьому етапі виникла зацікавленість Олени Вікторівни проблемами
природничо-математичної освіти, а також організації та впровадження дистанційного
навчання в умовах сучасного навчального закладу, адже гімназія на той час вже
активно застосовувала дистанційні технології в навчальному процесі.
        У 2005 році вступила до Херсонського національного технічного університету
на факультет перепідготовки та підвищення кваліфікації на спеціальність «Фінанси»,
який закінчила у 2008 році, здобувши кваліфікацію «Фінансист». Після проходження
виробничої практики та стажування обіймала посаду головного економіста відділу
доходів та економічного аналізу фінансів галузей виробничої сфери Головного
фінансового управління Херсонської обласної державної адміністрації до 2012 року.
        Протягом 2011–2013 років працювала в Міжрегіональній академії управління
персоналом старшим викладачем кафедри гуманітарно-природничих дисциплін та
соціології спочатку за сумісництвом, а потім – на основному місці роботи.
        З 2010 по 2013 рік навчалася в аспірантурі Комунального вищого навчального
закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради.
        У 2013 році О. В. Кохановська захистила кандидатську дисертацію «Дидактичні
умови застосування дистанційної форми навчання в процесі фахової підготовки
майбутніх економістів». Дисертаційне дослідження Олени Вікторівни консолідує весь
набутий нею практичний та педагогічний досвід як з питань упровадження
дистанційного навчання, так і надання якісної фахової підготовки майбутнім
спеціалістам-економістам.

                                                                                                                                                           129
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136