Page 132 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 132
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
З 2014 року працює над дисертаційним дослідженням на здобуття наукового
ступеня доктора педагогічних наук з теми «Теорія і практика розвитку природничо-
математичної освіти дівчат у навчальних закладах України (ХІХ – початок
ХХ століття)» (науковий консультант – доктор педагогічних наук, професор
Н. В. Слюсаренко).
З листопада 2013 року по листопад 2018 року працювала на посаді старшого
викладача: спочатку кафедри теорії і методики викладання соціально-економічних
дисциплін, пізніше – кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін
КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».
З листопада 2018 року по теперішній час працює доцентом кафедри теорії
методики викладання навчальних дисциплін.
Олена Вікторівна читає курси для слухачів всіх напрямів підготовки,
магістрантів та аспірантів: «Методи математично-статистичної обробки наукових
досліджень», «Сучасні інформаційні системи і технології в освіті», «Інформаційні
технології в освіті та науці», «Використання технологій web 2.0 та web 3.0 в процесі
викладання шкільних предметів», «Сучасні технології дистанційного навчання
у професійній діяльності педагогів», «Організація ефективного впровадження
гейміфікації навчального процесу із застосуванням медіазасобів», «Використання
QR-кодів в організації навчально-виховного процесу сучасної школи», «Скрайбінг як
новітня технологія створення навчальних презентацій», «Технологія доповненої
реальності як засіб удосконалення шкільного навчального середовища», «BYOD-
технології. Використання мобільних пристроїв у навчальній діяльності», «Інноваційні
засоби моніторингу результатів навчальної діяльності учнів», спецкурс «Методика
викладання навчального курсу «Інформатика» в початковій школі», спецкурс
«Технологія створення та управління персональним блогом вчителя», спецкурс
«Технологія створення електронних (мультимедійних) підручників за допомогою
програми Autoplay Media Studio», за якими розроблено методичні комплекси,
презентації, схеми, таблиці
Свою викладацьку діяльність поєднує з роботою методиста навчально-
методичної-лабораторії інформаційних технологій та дистанційного навчання.
Відповідно до існуючої нормативно-законодавчої бази планує, організовує,
здійснює навчально-методичну роботу різних видів і форм, спрямовану на
підвищення професіоналізму, педагогічної майстерності педагогічних працівників
закладів освіти області. Кохановська О. В. бере участь у розробці навчальних
програм, методичних рекомендацій. Постійно надає консультації вчителям області
щодо впровадження в практику новітніх інформаційно-комунікаційних технологій,
ознайомлює з сучасними вимогами до програмного, методичного забезпечення
освітнього процесу із застосуванням ІКТ.
З метою розв’язання актуальних питань інформатизації освіти проводить
майстер-класи для вчителів різних категорій, координує роботу обласної творчої
групи з теми: «Ефективне використання навчальної блогосфери в освітньому процесі
закладу загальної середньої освіти».
Вивчає, узагальнює, розповсюджує перспективний педагогічний досвід,
аналізує результативність і ефективність професійної діяльності педагогів області.
Є членом редакційної колегії збірника наукових праць «Педагогічний
альманах», майстер-тренером швейцарсько-українського проекту «DOCCU –
Розвиток громадянських компетентностей в Україні».
Загальна кількість наукових та науково-методичних праць – понад 80. Серед
них 2 монографії, розділи у 2 колективних монографіях, 2 науково-методичних
посібники, методичні рекомендації для вчителів, статті у фахових вітчизняних
130