Page 130 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 130
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
освіти педагогічних кадрів. У 2011 році перейшла на посаду завідувача кафедри
теорії і методики дошкільного виховання і початкового навчання КВНЗ «Херсонського
академія неперервної освіти», продовжуючи працювати на посаді доцента кафедри
теорії і методики викладання гуманітарних дисциплін.
У 2009 році отримала звання та диплом «Доктор філософії» за Болонською
системою освіти. У 2012 році отримала звання доцента. У 2017 році закінчила
магістратуру КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» і здобула ступінь
вищої освіти магістра (спеціальність «Управління навчальним закладом»).
У 2018 році Національною академією наук України нагороджена знаком
«Ушинський К. Д.».
До напрямів наукової роботи Тетьяни Вільямівни відносяться: «Використання
інтерактивних підходів до викладання літератури», «Формування ключових
компетентностей у контексті положень Нової української школи»,
«Дитиноцентристські технології навчання та виховання», «Інтегроване навчання як
один із напрямів сучасної освіти», «Медіаосвіта» тощо.
Тетяна Вільямівна є автором понад 100 наукових, науково- методичних праць,
серед яких – монографія «Русская постмодернистская литература конца ХХ начала
XXI века: знаковый код и стратегии художественного поиска» та хрестоматія –
посібник «Русская драматургия конца ХХ начала XXI века», який у 2010 році отримав
гриф Міністерства освіти та науки України. Під її авторством підготовлені та
надруковані численні методичні посібники та статті, присвячені питанням
дошкільного виховання та початкового навчання, рекомендації для вчителів світової
та української літератури з викладання окремих тем шкільної програми, аналізу
літературних текстів. У 2013 році підготувала до друку (у співавторстві із Марецькою
Л. П.) методичний посібник «Культурологічний аспект викладання української
літератури у профільних класах». Науково-методичні посібники присвячені також
актуальним темам патріотичного виховання учнів початкових класів. Рецензувала
підручники зі зарубіжної літератури.
Вона бере активну участь у міжнародних, всеукраїнських, регіональних та
обласних науково-практичних конференціях, педагогічних читаннях, семінарах.
Здійснює наукове консультування експериментальних навчальних закладів.
Викладацька робота Тетяни Вільямівни пов’язана з вирішенням на науково-
методичному рівні найбільш актуальних питань сучасної педагогіки, а саме: питання
інтеграції в умовах реформування освіти, упровадження ідей Нової української школи
в початковій освіті, наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою
школою. На лекційних та практичних занятях зі слухачами ці питання розглядає
в єдності з поняттями «неперервна освіта», «діяльнісно-компетентнісний підхід»,
«Державний стандарт початкової школи». Особлива увага в діяльності викладача
зосереджена на самостійній пошуковій роботі педагогів, яка втілюється у написанні
статей, що друкуються у збірниках матеріалів конференцій та науково-методичному
журналі «Таврійський вісник освіти».
З 2017 року є координатором Всеукраїнського експерименту «Розроблення
і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах
реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» у Херсонській
області, з 2018 року – тренер Нової української школи.
У 2018 році звершила участь у серії поглиблених тренінгів з медіа грамотності
Академії української преси та отримала кваліфікацію «Тренер з медіа грамотності»,
була учасником міжнародного семінару «Гра в житті» в м. Юрмала (Латвія), освітньої
подорожі у Фінляндію, де отримала сертифікат про володіння англійською мовою на
рівні B2.
128