Page 102 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 102

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

        Нині в роботі канцелярії закладу використовуються новітні технології із засто-
суванням комп’ютерної техніки, сучасні програми з документообігу та обліку кадрів.
Лариса Анатоліївна займається також адміністративно-організаційними питаннями
в академії (організація нарад, зборів за участю адміністрації та колективу тощо).

        Якість роботи канцелярії великою мірою позначається на ефективності
діяльності закладу, що є стимулом для постійного самовдосконалення й самоосвіти
працівників підрозділу.

                               БУХГАЛТЕРСЬКА СЛУЖБА

        Бухгалтерська служба в Підвденоукраїнському регіональному інституті
післядипломної освіти педагогічних кадрів була утворена як структурний підрозділ
у лютому 1994 року. Очолила її Бобровська Надія Федорівна, яка здобула освіту
в Донецькому економічному інституті.

        У бухгалтерії працювали Світлана Григорівна Єрмакова, Людмила Миколаївна
Губенко, Сусана Рустамівна Сейтмамутова, Наталія Миколаївна Воробйова, Олена
Геннадіївна Афтанащук у 2013-2016 роках працювала головним бухгалтером.

        З жовтня 2016 року бухгалтерію очолює Олена Володимирівна Величко, яка
закінчила Херсонський державний аграрний університет. Нині в службі працюють
бухгалтери Тамара Іванівна Савченко, Олена Василівна Тімакова та Надія Василівна
Черненко.

        У своїй діяльності бухгалтерська служба КВНЗ «Херсонська академія
неперервної освіти» керується Конституцією України, Бюджетним та Податковим
кодексами України, чинним законодавством із питань бухгалтерського обліку та
звітності, постановами Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, наказами
ректора академії, правилами внутрішнього трудового розпорядку.

        Основні завдання бухгалтерії – ведення бухгалтерського обліку та складання
звітності академії.

        Відповідно до покладених завдань, бухгалтерія:
        – здійснює облік доходів та видатків згідно із затвердженими кошторисами за
загальним та спеціальними фондами бюджету;
        – забезпечує здійснення штатної, фінансової та касової дисципліни;
        – складає штатні розписи та кошториси;
        – здійснює контроль за цільовим використанням виділених бюджетних
асигнувань відповідно до кошторисів;
        – здійснює облік товарно-матеріальних цінностей академії;
        – нараховує та видає заробітну плату;
        – нараховує орендну плату згідно з укладеними договорами оренди;
        – контролює надходження коштів, одержаних від оренди об’єктів комунальної
власності;
        – складає місячні, квартальні та річні звіти до Департаменту освіти, науки та
молоді ХОДА, Головного управління Державної казначейської служби, ГУ Державної
фіскальної служби у м. Херсоні, фондів соціального страхування, Пенсійного фонду,
статуправління;
        – виконує інші завдання, передбачені чинним законодавством.
        Сфера професійної діяльності бухгалтера дуже розгалужена. Йому потрібно
знати не лише бухгалтерський і податковий облік, а й розбиратися
в спеціалізованому програмному забезпеченні, орієнтуватися в цивільному,
господарському, трудовому праві, у кадровому діловодстві, у соціальному та
пенсійному страхуванні, у касових операціях і навіть у технології виробництва. І це

     100
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107