Page 26 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 26

5

  Посада помічника вихователя (крім дошкільних груп) вводиться:
  2 штатні одиниці на кожні три класи та/або групи з режимом роботи з 7-ї години
ранку до 21 години вечора;
  2 штатні одиниці на кожний поверх спального корпусу (на кожну ізольовану
частину поверху спального корпусу) з 21-ї години вечора до 7-ї години ранку.
   За наявності ізолятора, розташованого за межами спального корпусу,
додатково вводиться 2 штатні одиниці посади помічника вихователя

Вчитель-дефектолог  1 На кожну дошкільну групу постійного
або вчитель з
корекційної освіти                   контингенту, укомплектовану ДІТЬМИ 3

                                     однорідними порушеннями розвитку та

                                     типологічними              особливостями

                                     психофізичного розвитку

    Для змінного контингенту дітей дошкільного віку, які проходять реабілітацію
одночасно, вводяться посади вчителя-дефектолога або вчитель з корекційної освіти:

    до 10 (включно) дітей - 0,5 штатної одиниці;
    від 11 до 25 дітей - 1 штатна одиниця;
    на кожні наступні 10 дітей - 0,5 штатної одиниці, але не більше 2 штатних одиниць для
роботи з такими дітьми.

Вчитель-логопед     1 На кожну дошкільну групу для дітей
                               постійного контингенту з порушеннями
                               мовлення

                    1 У дошкільних групах постійного
                               контингенту для дітей з порушеннями

                                     зору, слуху, опорно-рухового апарату, з
                                     розумовою відсталістю, із затримкою
                                     психічного розвитку, у яких виявлено

                                     мовленнєві порушення, вводиться на кожні

                                     10 дітей з тяжкими порушеннями мовлення

                                     (ринолалія, заїкуватість,  загальне

                                     недорозвинення, алалія, афазія, дизартрія)

                                     або на кожні 12 дітей з фонетико-

                                     фонематичним   недорозвиненням,

                                     дислалією

Для змінного контингенту дітей, які проходять реабілітацію, вводяться посади

вчителя-логопеда для дітей з порушеннями мовлення:

до 10 (включно) дітей - 0,5 штатної одиниці;

від 11 до 25 дітей - 1 штатна одиниця;

на кожні наступні 10 дітей - 0,5 штатної одиниці, але не більше 2 штатних

одиниць дня роботи з такими дітьми.

Лаборант            1 За наявності обладнаних кабінетів фізики,
                               хімії та біології на кожні шість 7-12 класів,

                                     але не більше 2 штатних одиниць на заклад
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31