Page 198 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 198

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

«Розвиток» на посаді психолога з інтелектуального розвитку дитини та заступника
директора. З 2008 року розпочала діяльність у Південноукраїнському регіональному
інституті підвищення кваліфікації педагогічних кадрів (в подальшому Комунальний
вищий навчальний заклад «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської
обласної ради) на посаді психолога. З 2010 р. призначена завідувачем науково-
методичної лабораторії практичної психології і соціальної роботи.

       Оксана Іванівна є регіональним тренером у межах програми «Сприяння
просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового
способу життя», міжнародного проекту «Права дітей в Україні» за підтримки Save the
Children Sweden, «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі»,
Фонду народонаселення ООН «Дорослішай на здоров’я», консультанта проекту
«Реабілітація та реінтеграція дітей, які стали жертвами торгівлі людьми». Пройшла
навчання в багатоетапних семінарах за сприяння міжнародних організацій
«Запобігання використанню найгірших форм», «Робота з малолітніми матерями»,
«Планування сім’ї».

       Оксана Іванівна пройшла спеціалізований тренінги для працівників освітньої
сфери за підтримки соціальної програми Марини Порошенко та Благодійного фонду
Порошенка «Інклюзивний простір. Практичні кроки» та «Інклюзивно-ресурсні центри.
Інклюзивний простір. Практичні кроки». Є регіональним тренером з підвищення
кваліфікації педагогічних працівників, асистентів вчителів закладів з інклюзивним
навчанням та фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до Концепції
«Нова українська школа».

        Має публікації у «Джерелах», «Віснику психологічної служби освіти
Херсонщини», «Соціопростір Херсонщини», у фахових збірниках матеріалів
конференцій та «Таврійському віснику освіти». Нагороджена грамотами Міністерства
освіти і науки України та управління освіти і науки Херсонської обласної державної
адміністрації. Життєве кредо Оксани Іванівни: все, що я вмію і знаю – для тих, хто
йде до мене.

                   НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА ШАМБІР

                         завідувач навчально-методичної лабораторії
                                     мистецтвознавчих дисциплін

        Народилася 9 вересня 1982 року в місті Херсоні.
        У 1997 році, після закінчення Херсонської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 56, вступила на
хормейстерське відділення Херсонського училища культури, яке закінчила
у 2001 році з відзнакою й здобула кваліфікацію керівника хорового колективу.
        З 2001 по 2005 роки навчалася на факультеті культури і мистецтва
Миколаївського державного університету ім. В. О. Сухомлинського й здобула повну
вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Музика»,
кваліфікацію вчителя музики, етики, естетики і художньої культури.
        Я – вчитель… Два чарівних слова, які змушують зазирнути у власне серце,
у свої думки, подумати про себе. Чи можна назвати роботу вчителя просто
професією? Для цього більше підійдуть такі слова як «покликання», «стиль життя» та
«постійний нескінченний пошук». Пошук шляхів до самовдосконалення, нових граней
та неосяжних горизонтів у вивченні свого предмета.
        Від подиву – до творчості, від натхнення – до майстерності… Таким є шлях
справжнього вчителя, бо кожен новий клас вимагає нових ідей, нових підходів. Кожна

     196
   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203