Page 188 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 188
КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
мова і література», після закінчення (1980 рік) викладала російську мову і літературу
в Херсонській неповній середній школі № 14.
З 1980 року працює в закладі післядипломної педагогічної освіти спочатку на
посаді методиста кабінету російської мови та літератури, а з 1985 року – завідувачем
навчально-методичної лабораторії зарубіжної літератури та мов національних
меншин.
Усі свої знання, професійну майстерність спрямовує на забезпечення та
здійснення нового змісту освіти, упровадження нових стандартів, програм та
підручників у зв'язку з Новою українською школою.
Пріоритетним напрямом роботи визначила формування професійної,
предметної компетентностей, високої загальної культури словесників, розвиток їхніх
креативних здібностей, готовності до застосування інноваційних технологій навчання
та залучення вчителів й учнів до науково-дослідницької діяльності.
Під час семінарів та курсової перепідготовки педагогів упроваджує інноваційні
форми і методи навчання, які сприяють розвитку професійної майстерності вчителів,
їхнього критичного мислення. Багато уваги приділяє впровадженню в практику
роботи вчителів мультимедійної освіти.
Враховуючи швидкісну глобалізацію, масові міграційні процеси, економічну
конкурентоспроможність, що стали ключовими викликами мовної політики
у сучасному світі, спрямовує свою діяльність на розробку та впровадження методики
білінгвального та мультилінгвального навчання мов.
Багато часу Левандовська О. І. приділяє вивченню та розповсюдженню
перспективного педагогічного досвіду, залучаючи кращих учителів до проведення
майстер-класів з актуальних питань методики викладання мови і літератури.
Постійно працює над підвищенням своєї освіти, самовдосконаленням.
Бере участь у міжнародних конференціях, семінарах-тренінгах. Має
сертифікати тренера програми «Intel@. Навчання для майбутнього», учасника
тренінгу «Багатомовна освіта в Україні: навчання вихователів і вчителів»
(Румунський інститут миру PATRIR), учасника Міжнародної педагогічної ради
«Просвещение без границ» (Республіка Білорусь), естонського проекту «Підтримка
діяльності команд українських шкіл та Міністерства освіти і науки у сфері
багатомовної освіти», що фiнансуϵться через спiвробiтництво в галузi розвитку
i гуманітарної допомоги Мiнiстерством закордонних справ Естонії.
За роки трудової діяльності на освітянській ниві була неодноразово
нагороджена Грамотами Міністерства освіти України, Херсонської обласної ради,
має дві відзнаки: «Відмінник освіти України» та медаль В. О. Сухомлинського.
АРТЕМ ЛЕОНІДОВИЧ МАРТИНЕНКО
завідувач навчально-методичного відділу розвитку особистості,
завідувач навчально-методичної лабораторії практичної психології
та соціальної роботи, викладач кафедри теорії й методики виховання,
психології та інклюзивної освіти
Народився 10 квітня 1981 року в м. Києві. У 1990 році сім’я переїхала до
Херсона. У 1998 році вступив до Херсонського училища культури, по закінченню
якого здобув кваліфікацію організатора культурно-дозвіллєвої діяльності, режисера
театралізованих народних свят і обрядів. У 2006 році закінчив Херсонський
державний університет за спеціальністю «Психологія». З вересня 2006 року
працював практичним психологом в Херсонській спеціалізованій ЗОШ № 52. У цьому
186