Page 182 - Від інституту удосконалення вчителів до академії неперервної освіти
P. 182

КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
                                                «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

                                                                 ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

                    КАТЕРИНА ВЯЧЕСЛАВІВНА КАЛИН

            методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти

        Калин Катерина Вячеславівна народилась 1 червня 1992 року в с. Хрестівка
Херсонської області.

        У 2009 році закінчила Хрестівську загальноосвітню школу Чаплинського району
Херсонської області. З 2009 по 2014 роки навчалась у Херсонському державному
університеті на факультеті природознавства, здоров’я людини і туризму (нині
медичний факультет), де здобула ступінь магістра за спеціальністю «Корекційна
освіта (олігофренопедагогіка, логопедія)». За час навчання в університеті була
активним членом студентського самоврядування. А з 2012 року є одним із
організаторів інтелектуальної гри «Що? Де? Коли?» в університеті.

        У 2014 була призером конкурсу студентських наукових робіт з теми
«Інклюзивне навчання».

        З жовтня 2013 року розпочала працювати в Херсонській загальноосвітній школі
І ст. № 25 на посаді асистента вчителя. За час роботи в школі була учасником низки
семінарів та конференцій: науково-практичної on-line конференції «Реалізація
інноваційних підходів у змісті Державного стандарту загальної освіти для дітей
з особливими освітніми потребами» (2014 р.), спеціалізованого тренінгу для
працівників освітньої сфери «Інклюзивний простір. Практичні кроки» (2017 р.)»,
тренінгу «Аутична дитина в школі» (2018 р.), Всеукраїнської науково-практичної
конференції з міжнародною участю «Інтеграція науки і практики в умовах
модернізації корекційної освіти України» (2018 р.), тренінгу «Літня школа інклюзії
2018 року: Кроки в майбутнє».

        Автор статей: «Методики визначення соціалізації дітей з ДЦП в умовах
інклюзивного класу» (2014), «Розвиток креативності вчителя і учня початкової школи
в умовах експериментальної діяльності» (2014 р.),«Значення принципів соціального
виховання за А. Дістервегом в початковій школі» (2015 р.), «Соціалізація дитини
в умовах інклюзивного навчання в загальноосвітній школі за педагогікою
Л. С. Виготського» (2016 р.), «Вікові психофізіологічні особливості молодшого
школяра» (2016), «Інтеграція навчальних предметів як засіб формування в учнів
початкової школи цілісного сприйняття світу» (2017 р.).

        Входила до складу творчої групи педагогів інклюзивних закладів освіти та
науковців Херсонщини, результатом якої є методичні рекомендації «Інклюзивна
освіта: практичні кроки».

        З березня 2019 року працює методистом Ресурсного центру підтримки
інклюзивної освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».

        За час роботи методистом Ресурсного центру стала учасником обласних
педагогічних читань «Г. Костюк – видатний психолог сучасності: ідеї, пошуки,
перспективи» (до 120-річчя до дня народження) та методичних навчань працівників
Херсонського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді. Також
була учасником міжнародного семінару «Впровадження процесів інклюзії в освітнє
середовище». Цей захід є першим етапом проекту «На шляху до інклюзії». Проект
розрахований на 2 роки (2019-2020 рр.) і має на меті наблизити чеський досвід із
упровадження інклюзивної освіти в практику та поділитися інноваційними методами
навчання.

     180
   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187