Page 2 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 2

Зміст

   І.Розділ Нормативно-правові та законодавчі документи
                      Міністерства освіти і науки

1 «Вступ осіб з ООП до вищих навчальних закладів»
2 Лист МОН «Про організаційні заходи роботи ІРЦ в

       карантинний період»
3 Лист МОН «Щодо Порядку організації інклюзивного

       навчання в закладах позашкільної освіти»
4 Лист МОН «Про організаційні засади освітнього процесу

       в спеціальних закладах освіти, закладах освіти для дітей-
       сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
5 Наказ МОН від 03 липня 2020 р. «Про затвердження
       типових штатних нормативів навчально-реабілітаційних
       центрів»
6 Наказ МОН від 27.07.2020 № 966 “Про проведення
       конкурсного відбору підручників та посібників для осіб з
       особливими освітніми потребами у 2020 році”

      ІІ. Розділ Методичні рекомендації для педагогічних
працівників щодо організації навчання учнів з особливими

                           освітніми потребами
1 «Рекомендації для вчителів інклюзивних класів,

       спеціальних педагогів та тих, кому важливо організувати
       робочий процес і дистанційне навчання для учнів з
       особливими освітніми потребами»
2 «Методичні рекомендації щодо роботи з дітьми зі
       складними комплексними порушеннями розвитку в
       період карантину»
3 «Методичні рекомендації для педагогічних працівників
       щодо організації навчання учнів з особливими освітніми
       потребами на період карантину»
4 «Організація дистанційного навчання у школі» (посібник
       МОН)

 ІІІ. Розділ Поради для педагогів і батьків щодо супроводу
                          навчання дітей з ООП

1 Аутизм і карантин: що треба знати батькам і педагогам
2 Відповіді на поширені запитання
3 Як подолати спалахи агресії в учнів з ООП
   1   2   3   4   5   6   7