Page 2 - Збірка рекомендацій до нового навчального року по роботі з дітьми з ООП
P. 2
Зміст
І.Розділ Нормативно-правові та законодавчі документи
Міністерства освіти і науки
1 «Вступ осіб з ООП до вищих навчальних закладів»
2 Лист МОН «Про організаційні заходи роботи ІРЦ в
карантинний період»
3 Лист МОН «Щодо Порядку організації інклюзивного
навчання в закладах позашкільної освіти»
4 Лист МОН «Про організаційні засади освітнього процесу
в спеціальних закладах освіти, закладах освіти для дітей-
сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
5 Наказ МОН від 03 липня 2020 р. «Про затвердження
типових штатних нормативів навчально-реабілітаційних
центрів»
6 Наказ МОН від 27.07.2020 № 966 “Про проведення
конкурсного відбору підручників та посібників для осіб з
особливими освітніми потребами у 2020 році”
ІІ. Розділ Методичні рекомендації для педагогічних
працівників щодо організації навчання учнів з особливими
освітніми потребами
1 «Рекомендації для вчителів інклюзивних класів,
спеціальних педагогів та тих, кому важливо організувати
робочий процес і дистанційне навчання для учнів з
особливими освітніми потребами»
2 «Методичні рекомендації щодо роботи з дітьми зі
складними комплексними порушеннями розвитку в
період карантину»
3 «Методичні рекомендації для педагогічних працівників
щодо організації навчання учнів з особливими освітніми
потребами на період карантину»
4 «Організація дистанційного навчання у школі» (посібник
МОН)
ІІІ. Розділ Поради для педагогів і батьків щодо супроводу
навчання дітей з ООП
1 Аутизм і карантин: що треба знати батькам і педагогам
2 Відповіді на поширені запитання
3 Як подолати спалахи агресії в учнів з ООП