«Учитель року – 2022» в номінації «Біологія». І тур всеукраїнського конкурсу завершено!

8 лютого 2022 року завершено третій етап І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2022» у номінації «Біологія». Чотири учасниці, які успішно подолали попередні конкурсні випробування, брали участь у цих професійних змаганнях. Через несприятливу епідеміологічну ситуацію останній тур конкурсу проходив в онлайн-режимі з  використанням інструментів Google-classroom, ZООМ і Meet. Конкурсні випробування третього етапу турі дали змогу учасникам якнайкраще продемонструвати професійну компетентність, методичну майстерність, мобільність мислення, творчість і новаторство, а журі – обрати найсильнішого претендента для участі у всеукраїнському етапі конкурсу.

7 лютого 2022 року учасники показали рівень предметно-методичної компетентності, виконавши завдання «Методичного практикуму». Спочатку педагогам необхідно було проаналізувати завдання інтегрованого змісту і спрогнозувати стратегію визначення учнем правильних відповідей на нього. Потім запропонувати поради учням щодо розроблення стратегій розв’язання подібних завдань та надати рекомендації для вчителів щодо розробки й використання подібного типу завдань в освітньому процесі. На завершення учасниці продемонстрували знання і вміння з методики навчання предмета та розкрили педагогічні ідеї, творчий підхід до складання трьох завдань різних рівнів складності. Журі оцінювало гнучкість педагогічного мислення педагогів; їх уміння моделювати зміст навчання; здатність до формування ключових та предметних компетентностей в учнів та продукування альтернативних дидактичних матеріалів; доцільність порад учням та  розроблених рекомендацій для вчителів. Високий рівень предметно-методичної компетентності у цьому випробуванні виявила Лариса Зелінка, учитель КЗ «Великолепетиський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів».

Пріоритетним випробуванням фінального етапу було визначено конкурсне випробування «Урок», яке проходило 8 лютого 2022 року. Саме на ньому учасниці мали продемонструвати педагогічну майстерність, представивши власне бачення сучасного уроку  біології.  Шляхом жеребкування було визначено  клас, тему і порядок проведення уроку. Журі оцінювало науковість обраного для навчання змісту; здатність учасників змоделювати його і спрямувати на формування цілісності знань, ключових та предметних компетентностей учнів; доцільність і результативність використаних методів, засобів і форм роботи; шляхи реалізації наскрізних змістових ліній і, нарешті, професійні якості вчителя. За підсумками оцінювання журі лідером у цьому конкурсному випробуванні стала Світлана Ласька, учитель біології Херсонської багатопрофільної гімназії №20 імені Бориса Лавреньова Херсонської міської ради.

І ось усі випробування позаду й за результатами змагань встановлено рейтинг учасників. Фіналістами стали: Тетяна Чуприна, учитель біології Херсонської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 36 Херсонської міської ради, ІІІ місце посіла Лариса Зелінка, учитель біології комунального закладу «Великолепетиський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів», ІІ місце – Юлія Синіцька, учитель біології Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №52 з поглибленим вивченням української мови Херсонської міської ради, І місце – Світлана Ласька, учитель біології Херсонської багатопрофільної гімназії №20 імені Бориса Лавреньова Херсонської міської ради.

Упродовж відбіркових і фінальних конкурсних випробувань поруч з  конкурсантами було журі. Вони були надійними наставниками і турботливими тьюторами. Висловлюємо вдячність усім членам журі: Галині Юзбашевій, Наталії Зубко, Інні Густій, Наталі Васильєвій, Надії Лисенко.

Вітаємо колег та бажаємо їм успіхів, нескінченних перемог, міцного здоров’я й наснаги!

Категорія: Новини
Оберіть мову