З 30 серпня по 03 вересня 2021 року у КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» проходили очні курси підвищення кваліфікації за 30-ти годинними програмами підвищення кваліфікації для учителів біології й екології, обслуговуючої праці, технологій й креслення, початкових класів та практичних психологів закладів загальної середньої освіти.

З 30 серпня по 03 вересня 2021 року у КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» проходили очні курси підвищення кваліфікації за 30-ти годинними програмами підвищення кваліфікації для учителів біології й екології, обслуговуючої праці, технологій й креслення, початкових класів та практичних психологів закладів загальної середньої освіти. Професійні компетентності вдосконалив 91 освітянин Херсонської області.

Учителі біології й екології підвищили обізнаність  щодо моделювання сучасного уроку біології; ознайомилися з основними принципами концепції «Нова українська школа» та шляхами її реалізації в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти; удосконалили інформаційно-цифрову та здоров’язбережувальну компетентності; вчилися інтегрувати наскрізні  лінії  «Підприємливість та фінансова грамотність» та «Екологічна безпека й сталий розвиток» в освітній процес.

На курсах підвищення кваліфікації учителів обслуговуючої праці, технологій й креслення розглянуто актуальні питання розвитку технологічної освітньої галузі у вимірі Нової української школи; сфокусовано увагу на розвитку емоційного інтелекту підростаючого покоління; досліджено окремі аспекти термінологічної лексики в системі професійного мовлення вчителів. Учителі на  практичних заняттях В.П.Рогачової, учителя обслуговуючої праці КЗ «Великолепетиський ЗЗСО І-ІІІ ступенів» Великолепетиської селищної ради, поглиблювали знання і вдосконалювали  вміння з питання диджиталізації уроків обслуговуючої праці.

Учителі початкових класів опанували інструменти розвитку комунікативної та читацької компетентностей, працювали над створенням коміксів і бордів, зосередилися на особливостях психології цифрового читача, ознайомилися з інноваційними освітніми технологіями в початковій школі, розглянули різноманітні вправи щодо розвитку критичного мислення в молодших школярів.

Увагу практичних психологів було зосереджено на діяльності психологічної служби в сучасних умовах трансформації освіти, опануванні методиками розвитку професійної майстерності, удосконаленні умінь і навичок з формування в учнів з медіаграмотності, розвитку емоційної компетентності та формування пронавичок майбутнього у здобувачів освіти.

 

Категорія: Новини
Оберіть мову