Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 21 жовтня 2020 року в онлайн-режимі відбувся обласний науково-практичний семінар «Сучасні форми роботи налагодження партнерських відносин між учасниками освітнього процесу».

Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 21 жовтня 2020 року в онлайн-режимі відбувся обласний науково-практичний семінар «Сучасні форми роботи налагодження партнерських відносин між учасниками освітнього процесу». У його роботі взяло участь 66 педагогів закладів загальної середньої освіти Херсонської області.

Відкриваючи семінар, Таміла Миколаївна Клюєва, завідувачка навчально-методичної лабораторії початкової освіти  КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», наголосила на актуальності теми та зазначила, що тільки тісна співпраця всіх учасників освітнього процесу сприяє формуванню найкращих особистісних рис та моральних якостей дитини в умовах сучасної школи.

Тетяна Вільмівна Комінарець, кандидат філологічних наук, доцент, завідувачка кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» у своєму виступі «Феліксологічний і коучинговий підхід у формуванні партнерських відносин між учасниками освітнього процесу» розповіла, яким чином взаємодіяти педагогові, батькам з дитиною, щоб вона почувалася щасливою кожну мить свого життя. Адже щаслива особистість – успішна особистість і здатна дарувати любов та щастя іншим.

Під час виступу Ольги Володимирівни Стребної, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій з теми «Формувальне оцінювання як засіб налагодження партнерських відносин між учасниками освітнього процесу» учасники семінару розглянули такі важливі принципи педагогіки партнерства, як повага до особистості, доброзичливість і позитивне ставлення, довіра у відносинах; діалог – взаємодія – взаємоповага; розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей) та з’ясували, як формувальне оцінювання підтримує розвиток учнів та як проявляються партнерські відносини під час такого оцінювання.

Оксана Іванівна Церюта, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, у своєму виступі «Основні принципи роботи з дорослими» розкрила особливості налагодження партнерських стосунків педагога з дорослою аудиторією, акцентувала увагу на психологічних відмінностях роботи з дорослими й дітьми, наголосила на перевагах активного та інтерактивного навчання.

Під час підбиття підсумків учасники семінару відзначили корисність отриманої інформації та пройшли онлайн-тестування для отримання сертифікатів.

Категорія: Новини
Оберіть мову