20 жовтня 2020 року відбувся науково-методичний онлайн-семінар для вчителів української мови і літератури «Формувальне оцінювання: сутність, принципи, види та техніки».

20 жовтня 2020 року відбувся науково-методичний онлайн-семінар  для вчителів української мови і літератури «Формувальне оцінювання: сутність, принципи, види та техніки». Учасниками заходу були 69 учителів-словесників закладів загальної середньої освіти та методистів РМК, ММК та Центрів професійного розвитку педагогічних працівників Херсонської області.

Відкриваючи семінар, к.п.н, доцент кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Людмила Марецька наголосила на актуальності та значимості проблеми запровадження системи формувального оцінювання. Цей  захід став другим у серії семінарів про запровадження формувального оцінювання, особливістю якого стало те, що вчителів української мови і літератури ознайомили із тими техніками оцінювання, які вже втілюють у своїй педагогічній діяльності вчителі початкової школи.

Зважаючи на це, логічним було перше питання «Алгоритм запровадження формувального оцінювання в освітній процес початкової школи», яке розкрила к.п.н., доцент кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Ольга Стребна. Ураховуючи, що незабаром учні четвертого класу початкової школи перейдуть до середньої ланки, вчителям української мови і літератури належить переймати естафету від їхніх колег початкової школи, спікерка насамперед у своєму виступі торкнулася питання наступності в методиці навчання учнів.

Ольга Худенко, к.п.н., старший викладач кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» ознайомила вчителів-словесників з основними техніками, принципами та компонентами формувального оцінювання в теоретичному та практичному аспектах. В інтерактивній формі було проведено опитування серед учасників (mentimeter та LearningApps), яке дало можливість з’ясувати рівень обізнаність зі змістом формувального оцінювання. Практичні вправи та завдання були підібрані таким чином, щоб учителі могли на конкретних темах спостерігати та апробувати використання елементів формувального оцінювання в дії.

Під час підбиття підсумків учасники семінару відзначили актуальність теми та корисність отриманої інформації. Дякуємо спікерам та учасникам заходу за плідну співпрацю!

Категорія: Новини
Переклад